Ik baal. Want ik ben vorig jaar begonnen met sporten (met een doel) en dat ging echt super goed. Ik ben sterk in mijn benen en mijn kracht ging echt super hard vooruit. Nu heb ik sinds Augustus een nieuwe baan. En in principe begin ik elke dag om 10.30, ideaal om van te voren te gaan sporten. Maar ik ben nog geen enkele keer voor mijn werk geweest. Kom ook omdat ik vaak om 9.30 moet beginnen, of om 10u. En de andere dagen wil ik boodschappen etc doen, en mijn honden hebben natuurlijk een wandeling nodig in de ochtend. Ik ben ook regelmatig op zaterdag gaan sporten, maar 1x per week vind ik te weinig. En de afgelopen zaterdage (lees vanaf Dcember) had ik geen zin. En in de middag heb ik amper tijd, hooguit op woensdag eens als zoon bij een vriendinnetje/vriendje is.
Maar goed, ik wil dus echt weer gaan beginnen, heb een leuke nieuwe sportschool gevonden waar je ook kunt zwemmen dus daar wil ik mij inschrijven, zit nu nog bij Basic Fit. En dan minimaal 1x doordeweeks en op zaterdag gaan.
En straks ga ik met zoon bootcampen in het bos, gewoon zelf. Beetje hardopen, wandelen, squats, pushups, hinkelen etc. Kijken of we dat leuk vinden en zo ja dan houden we dat erin, honden mee. Dus als het goed is zijn we dan allemaal happy

Qua eten, slapen, alcohol gaat het heel goed. Ik dronk nomaal regelmatig een glaasje 's avonds voor de tv en soms iets te veel bij gelegenheden maar dat heb ik al 3 weken niet meer gedaan, en ik merk gewoon dat ik echt fitter ben. Zelfs terwijl ik helemaal niet veel dronk. Eten ook, geen afhaal meer gehad dit jaar, netjes zelf gekookt, ook vooruit gekookt op de dagen dat ik geen tijd heb en dat bevalt me ook goed.
Frankie, misschien haal ik ook nog eens zo'n setje kettlebells, maar ik merk altijd dat het sporten thuis er altijd bij in schiet.
Phoebe, wij hebben zelf amper snacks in huis, en ik moet zeggen dat helpt wel. Ik haal meestal in het weekend iets lekker en dan eten we dat ook gewoon op. Nu ben ik sowieso geen snaaier.