Hey, beetje stil van mijn kant, man en één kind waren anderhalve week lang flink ziek, dus het was vooral van de één naar de ander rennen en ondertussen het huishouden proberen bij te houden. Sporten is dus absoluut niets van gekomen, máár ik heb ook amper tot niet gesnoept, waar ik normaal gezien wel erg de neiging toe heb als ik moe ben en het druk heb. Dus daar ben ik nog best tevreden mee.
Vandaag poffertjes en chocomel op

, maar wel in normale porties, dus dat moet best 's kunnen vind ik. Morgen weer gewoon netjes eten, mijn aandachtspunt is met name veel groenten eten. Als ik nog honger heb naast het eten dat ik echt nodig heb, wil ik groenten eten i.p.v. bv. nog een boterham. Oh en weer wat beter erop letten dat ik broodbeleg eet wat echt iets toevoegt qua voedingswaarde, de laatste tijd neig ik toch weer net iets te vaak naar 'vleeswaren' en hagelslag. Dus weer meer eieren, notenpasta, avocado en ik wil ook binnenkort weer zelf houmous maken i.p.v. het te kopen in de supermarkt. Sporten moet ik nog even kijken (als de jongste al wil slapen 's middags, wil ik zelf meestal ook vanwege gebroken nachten), maar eigenlijk moet het gewoon wel van mezelf, al is het maar een kwartiertje wat spieroefeningen, nog steeds beter dan niets.
Jullie zijn lekker bezig allemaal, fijn als zo'n fitbit echt motiveert. Succes voor iedereen die moeite heeft met lekkere (of minder lekkere

) dingen afslaan. En beterschap Caulfield!