Ava schreef:Goed bezig Pannetoet! En idd wat jij zegt lijkt het allemaal veilig als je iedere dag hetzelde eet. Maar dat ga je natuurlijk geen maanden volhouden. Vandaar nu mijn afkeer voor Avocado enzo

Haha dat had ik ook een hele tijd hoor...toen at ik als ontbijt en lunch rijstwafels met avocado en zalm, heel lekker maar ik was er op een gegeven moment zo zat van dat ik het nu al 1.5 jaar niet meer gegeten heb

Probeer nu te variëren al is dat wel lastig. Maar wat goed dat je jezelf herpakt hebt! Je eet 6x per dag, wat eet je dan zoal? Daar ben ik wel benieuwd naar, mijn hoofdmaaltijden gaan goed maar die 2/3x tussendoor blijf ik lastig vinden..
eigenlijk sla ik ze de helft van de tijd over
Ah, maar 7.5/8kg is ook iets om trots op te zijn! Zet maar eens 7 pakken suiker naast elkaar, dat is best veel!
@ Briggy: Hahaha die irritante reminders altijd

Dat heb ik altijd van runtastic, twee keer gebruikt met skeeleren en ik krijg minimaal elke week een berichtje...MAAR vanavond ga je er weer tegenaan! Toch?!
@ Scandic: Wow wat eet jij goed gezond zeg!
Goed, ik heb keihard gefaald deze week

Ik ben vorige week vrijdag wezen sporten en deze week niet meer...echt zo slecht! Terwijl ik het sporten echt wel lekker vond/vind zocht ik afgelopen week steeds naar smoesjes -> veel huishoudelijke dingetjes, het regent en ik heb geen zin om twee keer nat te worden (ik ga altijd op de scooter naar mijn werk en de sportschool ligt 2min rijden van mijn werk af), geen zin en ik ga morgen wel blabla...slaat echt nergens op. Ik ga, en moet, het maandag weer oppakken want anders wordt het niks. Waarom maandag? Vandaag heb ik het echt te druk, in het weekend ga ik niet omdat het dan heel druk is en dat haat ik dus dat

Ik heb mij vanmorgen wel gewogen, 100gram eraf...vrijwel niets haha maar beter dan erbij. Oké mijn eetlijstje (wel van gisteren)
- Ontbijt: Bolletje met kaas en een beschuit met muisjes -> verslaving
- Tusssendoor: Boterham met Leverkaas
- Lunch: Boterham met kaas en een appel
- Avondeten: Maaltijdsalade kaas/bacon van de Jumbo (Vriend moest werken)
- Tussendoor: Schaaltje chocoladevla -> Ook een verslaving
- Drinken: 3 glazen water á 200ml, 2 glazen ranja
Wat beter kan zijn de hoeveelheid koolhydraten, daar moet ik dus iets voor zien te vinden want ik ben niet het type wat zin heeft om lang in de keuken te staan. Havermout bijv is heel goed maar dat krijg ik echt niet weg

En de zoetigheid zoals de muisjes kan ik beperken tot het weekend bijv. Dus als iemand nog ideetjes heeft voor een gezond, makkelijk te maken ontbijt dan hoor ik dat graag