SO, dat is dan weer een voordeel, dan ga je ook niet zo snel snaaien.
Bliss, Maddie, Parel goed bezig!
Briggy er moet veel meer af dan die 4 kilo, die komen gewoon bovenop wat sowieso moet. Maar ik had verwacht dat ik veel meer was aangekomen, dus dat was een kleine meevaller. Maar jij bent echt goed bezig!
Mijn eerste challenge is om mijn oefeningen van de fysio te kunnen zonder om te vallen

Daarna zal de challenge worden dat het meer gewicht kan.
Isabel, goed dat je jezelf hebt aangespoord om gewoon te gaan. Geeft achteraf toch altijd weer een goed gevoel!En wat ben je al veel kwijt in een halve week!
Lejow, slim om elke keer je gewicht te moeten delen. Ik ga het straks weer bij laten houden op de sportschool, ook wel een goede stok achter de deur. En je plan klinkt goed. Ik herken het wel dat kleine stapjes beter werken, voor mij klinkt het dan meteen als onbegonnen werk als ik denk dat ik bijna 20 kilo kwijt moet. Terwijl als ik in kleinere stapjes denk, heb ik zoiets oké dat lukt wel.
Fedora heb je er wel van genoten? Anders is het helemaal zonde.
Hier gaat het wel lekker eigenlijk. Het drinken heb ik ook weer helemaal op peil, kom weer ruim boven de 2 liter uit dus dat is prettig. Verder de laatste dagen eigenlijk geen moeilijke momenten gehad, wel een keer dat ik uit automatisme naar de keuken liep omdat ik wat lekkers wou pakken. Maar er is behalve chocola niks in huis en ik ben niet zo'n chocolade eter dus dat is wel veilig. Gisteren alleen heel stom, ik zat helemaal in het schaatsen dat ik gewoon vergeten ben om te lunchen. Maar goed toen kreeg ik 's avonds laat hele erge trek, maar netjes een bord vol paprika, wortel, komkommer en een paar plakjes kipgrillworst gegeten. Dus uiteindelijk wel gewoon netjes aan mijn calorieën gekomen.