31 Dec 2016 10:22 door Elliot
Pff nou het loopt qua drinken hier helemaal in de soep. David krijgt nu normaal 5 flessen van 180+6. Voorheen kreeg hij overdag om de drie uur 150+5 maar hij werd steeds sneller wakker en alle flessen gingen schoon op dus in overleg met het cb krijgt hij nu grotere flessen. Hij drinkt nu alleen om de 4 uur waardoor zijn schema helemaal in de war is. Gister heb ik het hem zelf laten aangeven en toen heeft hij dus zoals ik al dacht 4 flessen gekregen, omdat zijn laatste fles rond 0.00 uur zou zijn en daar wordt bij niet wakker voor.. Toen hij rond 19.00 uur wakker werd (half 8 was het weer etenstijd) voelde hij heel warm. Temperatuur was 38,3 dus toch maar de dokter gebeld. Bij het cb zeiden ze dar koorts van de vaccinaties tot maximaal 24 uur na de prikken kon voorkomen en het was langer geleden. De huisarts wilde hem daarom toch even zien, dus moesten we naar de HAP. Hij is helemaal nagekeken maar gelukkig zag alles er goed uit en z'n temperatuur was ook weer gezakt naar 37,9. We mochten dus weer naar huis. Thuis heeft hij rond half 9 zijn laatste fles gekregen.
Vanmorgen werd ik wakker in de veronderstelling dar het nog heel vroeg was, maar toen was het al half 9. David kaf nog te tukken dus ik heb hem maar wakker gemaakt voor een fles. Maar nu komt zijn hele schema dus weer niet uit. Ik loop nu even vast, ben bang dat hij nu te weinig binnen gaat krijgen. Hij zou nu rond half 1, half 5, half 9 weer een fles krijgen en dan dus eigenlijk om half 1 's nachts weer. Die van half 9 is al een uitdaging maar die van half 1 gaat sowieso niet lukken.
Wakker maken voor een fles werkt niet zo goed, dan drinkt hij heel slecht.
Zal ik hem dan vandaag toch maar 150 geven en dan om de drie uur?
Hoe werkt dit? Wat is een normaal schema voor een baby van twee maanden die 5 voedingen krijgt? Ik heb het boek van Stephanie Lampe hier liggen maar daar gaan ze van veel meer voedingen per dag uit.
♥
♥♥
Don’t feed the troll 🧌