Re: Zeg eens eerlijk..Betaal jij?
Gewoon eerlijk gezegd dat ze beide ouder zijn, om die laat euro's ga ik niet liegen.
Moest nog wel even aan dit topic denken.
Lady schreef:Eerlijk is eerlijk, ik overweeg in ieder geval om de boel te besodemieteren. Maar in de praktijk komt het er uiteindelijk op neer dat ik het of niet durf of dat ik liever eerlijk ben. Daar komt nog bij dat die kleine van ons eerder voor ouder dan jonger wordt aangezien dus het waarschijnlijk sowieso niet zal lukken.
Lady schreef:Eerlijk is eerlijk, ik overweeg in ieder geval om de boel te besodemieteren. Maar in de praktijk komt het er uiteindelijk op neer dat ik het of niet durf of dat ik liever eerlijk ben. Daar komt nog bij dat die kleine van ons eerder voor ouder dan jonger wordt aangezien dus het waarschijnlijk sowieso niet zal lukken.
Raven schreef:Ik betaal ook gewoon.
Laatst waren we naar zo'n indoor speeltuin en heb ik wel gedaan of de zoon van een vriendin van mij was en heb voor hem betaald. Want dan kreeg ik een gratis parkeer kaart. En in de stad parkeren is best duur voor een hele dag.
Zij betaalde dan voor haar dochter.
Bij een all you can eat kun je wel aangeven dat er iemand minder eet of niet mee eet. Meestal vragen ze dan minder. Ik ben in mijn zwangerschap nog meegeweest naar zo'n all you can eat tapas restaurant. Maar kon niet mee eten vanwege mijn zwangerschaps diabetes. Ik.vond het wel leuk om mee te gaan. Dus heb ik gebeld of ik mee kon komen, maar zonder te betalen (buiten het drinken dan dat zou ik natuurlijk wel betalen.)
Ik heb thuis gegeten en ben mee gegaan. Was wel vreemd daar zitten zonder te eten hahaha.
Susan schreef:Raven schreef:Ik betaal ook gewoon.
Laatst waren we naar zo'n indoor speeltuin en heb ik wel gedaan of de zoon van een vriendin van mij was en heb voor hem betaald. Want dan kreeg ik een gratis parkeer kaart. En in de stad parkeren is best duur voor een hele dag.
Of je die parkeerkaart krijgt hangt er toch neem ik aan alleen maar van af of je dat kaartje koopt, niet of je wel of niet verwant bent aan degene voor wie je het kaartje koopt? Lijkt me wel raar dat alleen mensen die met hun eigen kinderen naar de indoorspeeltuin recht hebben op een parkeerkaart en dat je moet betalen voor je parkeerkaart als je met je neefjes en nichtjes gaat.
Dot schreef:Ik ben wel eerlijk in zulke dingen. Nu worden mijn kinderen vaak ouder geschat dan dat ze zijn en heb ik het ook weleens meegemaakt dat er gezegd werd dat we voor hen moesten betalen, terwijl dat voor hun leeftijd nog niet moest.
Raven schreef:Susan schreef:Raven schreef:Ik betaal ook gewoon.
Of je die parkeerkaart krijgt hangt er toch neem ik aan alleen maar van af of je dat kaartje koopt, niet of je wel of niet verwant bent aan degene voor wie je het kaartje koopt? Lijkt me wel raar dat alleen mensen die met hun eigen kinderen naar de indoorspeeltuin recht hebben op een parkeerkaart en dat je moet betalen voor je parkeerkaart als je met je neefjes en nichtjes gaat.
Als je daar naar binnen gaat met twee kinderen en jij betaald voor twee kinderen krijg je één parkeerkaart.
E waren met vier volwassen en twee kinderen (allebei van vriendin) dus om voor onze auto een parkeerkaart te krijgen heb ik voor haar zoon betaald en dus gedaan of het mijn zoontje was.
Edit: als.ze weten dat het beide haar kinderen zijn, moet zij voor allebei betalen.
Nu is het wel zo dat wij zijn entree betalen, maar het ook niet terug hoeven van onze vrienden. Entree is wel goedkoper dan het parkeren.
Raven schreef:Als ze weten dat het haar zoon is en ik voor hem betaal krijg ik geen kaart. Ze hebben ons namelijk al eens "gesnapt" toen hij mama tegen haar zei en toen kreeg ik geen kaart.
Vind het ook belachelijk, maar daarom doen we het op die manier.
De eerste keer vroegen we of we twee parkeerkaarten konden krijgen en toen kregen we er ook maar een ook al waren er twee betalende kinderen.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers