Wat lust je totaal niet?
Ik lust geen vis (echt helemaal niks, ook geen kibbeling ofzo), biefstuk en olijven.
Voor de rest eet ik alles haha.
Fred schreef:Kaas en dan met name kaasblokjes of plakjes kaas. De structuur in mijn mond daarvan kan ik niet tegen. Bij chips en sommige pizza's heb ik er minder moeite mee om kaas te eten.
@ TO... Echt jammer dat je geen vis lust. Dat vind ik zelf namelijk het lekkerst. Zeker ook omdat er zoveel soorten van zijn. Een tonijn smaakt heel anders dan zalm of nieuwe haring met uitjes (jammie).
Zou je niet eerst sushi kunnen proberen? Daar zit heel weinig vis in waardoor je het minder merkt dat je vis eet. Zeker als je de sushi ook eerst flink in de sojasaus doet.
Jeanette schreef:Wat lust je totaal niet en kan niemand je ook aan smeren?
Ik lust geen vis (echt helemaal niks, ook geen kibbeling ofzo), biefstuk en olijven.
Voor de rest eet ik alles haha.
Kreeft schreef:Ik lust en eet alles, maar wat ik écht smerig vind, en waar ik de smaak echt proef als het er maar een beetje doorheen zit is koriander, bah bah.
Whatever schreef:Kreeft schreef:Ik lust en eet alles, maar wat ik écht smerig vind, en waar ik de smaak echt proef als het er maar een beetje doorheen zit is koriander, bah bah.
![]()
![]()
![]()
Maple schreef:Mijn vriend is een moeilijke eter en dat vind ik echt wel heel jammer. Al heeft het bij hem nog niet eens zoveel met 'niet lusten' te maken, maar zijn er een aantal dingen waar hij niet tegen kan. En hij is ook wel heel erg van 'wat de boer niet kent, dat eet hij niet'. Hoewel hij wel steeds meer uitprobeert nu hij samen met mij is, maar toch. Ik probeer graag recepten uit de allerhande enzo uit, maar dat hoef ik bij hem niet te doen. Gelukkig zijn er wel veel dingen die we allebei erg lekker vinden, en is hij ook regelmatig in de avond weg waardoor ik alleen eet, dan maak ik gewoon de dingen die hij niet wil. Hij heeft mij trouwens ook nieuwe dingen leren eten (witlofsalade, dat kende ik echt helemaal niet, maar zo lekker!), maar verder is het gewoon best irritant soms. Ik ben ook wel benieuwd hoe we dat gaan doen als we over een tijdje misschien kinderen hebben.
Lennox schreef:Koriander, rauwe mosselen en oesters.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers