Haha, ik ben van de 2016 lijstjes vandaag, dus ook deze nog maar:
Het beste boek dat je hebt gelezen in 2016?Geen boek, maar Kiind-magazine vond ik heerlijke herkenning en nadenker.
Het slechtste boek dat je hebt gelezen in 2016?Kan ik me niet herinneren... Heb in mijn vakantie wel slechte boeken gelezen, maar ik heb toen zoveel boeken gelezen (het was snertweer
.gif)
)dat ik de titels daarvan gewoon niet meer weet.
De beste (of leukste) TV serie die je hebt gekeken in 2016?Big Bang. Verder kijk ik ook weinig series moet ik zeggen.
Het beste (of leukste) TV programma dat je hebt gekeken in 2016?Expeditie Robinson! Fantastisch! Keek ik echt al dagen van tevoren naar uit, gingen we ook echt voor zitten.
De beste bioscoop film die je hebt gezien in 2016?Huisdiergeheimen. Niet omdat ie zo fantastisch was, maar omdat het de eerste keer bioscoop met de oudste was, was fantastisch.
De beste film die je thuis hebt gezien in 2016?Hmz.. Ik heb best wat film gekeken, maar ik onthou dingen altijd zo slecht, lekker nuttig wordt deze bijdrage....
De slechtste film die je hebt gezien in 2016?O, by far zo'n foute cult-netflix film. Haha, ik blijf ze kijken, maar het merendeel is echt prut. Titels onthou ik dus ook niet.
Het beste muziek nummer dat je hebt gehoord in 2016?Haha, ik heb eindelijk spotify ontdekt de laatste maanden van dit jaar

Fantastisch wat een gave muziek kan je daar vinden! Ik zit nog een beetje in kerstsfeer, toen het nummer "Keep you warm van Kina Grannis" grijs gedraaid. Dat blijft zo'n nummer waarbij de hele heerlijke knusse sfeer van die dagen altijd terug zal komen als je die hoort.
Het slechtste nummer dat je hebt gehoord in 2016?Ik begin echt oud te worden, vind zoveel muziek op de radio echt troep.
Het beste restaurant waar je hebt gegeten in 2016?De strandtent afgelopen zomer
Het slechtste restaurant waar je hebt gegeten in 2016?De mac.. Maar die was wel erg lekker

Van de zomer ook ergens in een visrestaurant gegeten, die was gewoon smerig. De kibbeling kurkdroog en de frietjes te slap voor woorden...
De beste sporter van 2016?Euhm.. Sporten heeft niet mijn interesse zullen we maar zeggen
Het beste (of leukste) nieuwsbericht van 2016?Dat mijn beste maatje gaat trouwen en ik ook nog eens getuige mag zijn

Ok, niet nationaal nieuws, maar voor mij wel
Het slechtste (of rottigste) nieuwsbericht van 2016?De aanslagen, Trump en alle andere ellende in deze wereld. Kan ik echt last van hebben. Ben begonnen met het kijken van het jaaroverzicht, maar ben er gewoon mee gestopt.