Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Veranderingen op het forum per 01-01-2017

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 27 Dec 2016 19:55

Veranderingen op het forum per 01-01-2017

De kerstdagen zijn voorbij, dat betekent dat we nog een paar dagen hebben voordat het nieuwe kalenderjaar gaat beginnen. Het begin van het jaar is altijd zo'n moment dat de balans wordt opgemaakt, goede voornemens worden gemaakt en je weer met een schone lei kunt beginnen.

Zo ook op het forum. Vanaf 1 januari 2017 gaan wij namelijk geen topics meer verwijderen. We waren al een poos selectiever met het verwijderen van topics, maar wij hebben besloten om vanaf 1 januari geen onderscheid meer te maken en helemaal geen topics meer te verwijderen. Wees je dus bewust van het feit dat alles wat je hier plaatst, blijft staan. Je mag uiteraard zelf wel de inhoud van je post aanpassen/leegmaken, maar het topic an sich blijft gewoon staan. Mocht je gequote zijn door iemand anders en dat wil je liever niet, dan is die quote het enige wat we nog wel kunnen aanpassen/leegmaken.
Topics die in de vraag-en-aanbodpijler geplaatst worden, worden nog wel automatisch verwijderd als er 30 dagen niet in is gepost.

Topics die voor 1 januari 2017 zijn geopend, kunnen wel verwijderd worden als ze strikt persoonlijk zijn en niemand anders iets aan het topic kan hebben. Dit verzoek hoeft niet dit jaar nog ingediend te worden, dat mag op elk willekeurig moment.

Daarnaast zijn we in 2016 begonnen om vanuit het forum een bijdrage te leveren als er forumsters zijn die donaties vragen voor het een of ander. De huidige regels vind je hier. Omdat we merken dat er toch best wel wat donatieverzoeken op het forum geplaatst worden, gaan we vanaf 1 januari het donatiebedrag per keer verlagen naar € 20,- per donatie met een maximum van zeven donaties per jaar. Uiteraard met de noot erbij dat als het geld op is, er niks meer gedoneerd zal worden.

Wij wensen jullie een heel fijne jaarwisseling toe en een heel plezierig nieuw (forum)jaar!

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 27 Dec 2016 19:59

Re: Veranderingen op het forum per 01-01-2017

Wat goed! En nu maar hopen dat we snel de 1 miljoen halen. :D
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 27 Dec 2016 20:00

Ik vind deze verandering ook goed. Ik denk wel dat er wellicht selectiever topics geopend zullen worden, maar of dat perse een slecht iets is.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 27 Dec 2016 20:20

Ik ben het er zelf niet mee eens met de nieuwe topic verwijder regel, maar vind het wel goed dat jullie kritisch kijken naar verbeteringen. En wat mooi dat jullie budget hebben voor donaties. Komt dat van de clicks op reclame enzo?
Let's discover the world together.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 27 Dec 2016 20:26

Ik vind het een moeilijke, ergens vind ik het een goede regel, maar ik ben wel bang voor óf gatenkaas-topics, óf minder activiteit (in de zin van persoonlijke topics) op het forum hierdoor. Maargoed, dit is verder geen discussietopic en inderdaad, goed dat jullie er zo kritisch mee bezig zijn. En wie weet leidt het uiteindelijk juist wel weer tot meer activiteit omdat het forum uiteindelijk op meer vlakken te googelen is en er dus meer nieuwe mensen aangetrokken kunnen worden.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 27 Dec 2016 20:39

Marin schreef:Ik ben het er zelf niet mee eens met de nieuwe topic verwijder regel, maar vind het wel goed dat jullie kritisch kijken naar verbeteringen. En wat mooi dat jullie budget hebben voor donaties. Komt dat van de clicks op reclame enzo?

Ja, dat klopt.
Dit jaar hebben we, sinds we er in juni mee zijn gestart, de maximale vier keer mogen doneren. Dat geld hebben we dus met elkaar verzameld. Heel fijn dat we dit kunnen doen ja.
<<

Anoniem304

Bericht 27 Dec 2016 21:02

Maple schreef:Ik vind het een moeilijke, ergens vind ik het een goede regel, maar ik ben wel bang voor óf gatenkaas-topics, óf minder activiteit (in de zin van persoonlijke topics) op het forum hierdoor. Maargoed, dit is verder geen discussietopic en inderdaad, goed dat jullie er zo kritisch mee bezig zijn. En wie weet leidt het uiteindelijk juist wel weer tot meer activiteit omdat het forum uiteindelijk op meer vlakken te googelen is en er dus meer nieuwe mensen aangetrokken kunnen worden.

Weet je wat het is. Een forum zoals Viva is compleet openbaar en daar wordt ook niets verwijderd, hetzelfde geldt voor Fok!. Het 'probleem' van dit forum is het ons-kent-ons waardoor er weinig persoonlijks geplaatst wordt, omdat bijna niemand anoniem is en het dus veel te dichtbij komt.
Het ons-kent-ons is ook echt heel leuk, absoluut. Maar het zorgt ook voor een cirkeltje van forummers die hier oud worden en weinig tot geen echt nieuwe aanwas.
<<

Anoniem243

Bericht 28 Dec 2016 11:35

Cotton schreef:
Maple schreef:Ik vind het een moeilijke, ergens vind ik het een goede regel, maar ik ben wel bang voor óf gatenkaas-topics, óf minder activiteit (in de zin van persoonlijke topics) op het forum hierdoor. Maargoed, dit is verder geen discussietopic en inderdaad, goed dat jullie er zo kritisch mee bezig zijn. En wie weet leidt het uiteindelijk juist wel weer tot meer activiteit omdat het forum uiteindelijk op meer vlakken te googelen is en er dus meer nieuwe mensen aangetrokken kunnen worden.

Weet je wat het is. Een forum zoals Viva is compleet openbaar en daar wordt ook niets verwijderd, hetzelfde geldt voor Fok!. Het 'probleem' van dit forum is het ons-kent-ons waardoor er weinig persoonlijks geplaatst wordt, omdat bijna niemand anoniem is en het dus veel te dichtbij komt.
Het ons-kent-ons is ook echt heel leuk, absoluut. Maar het zorgt ook voor een cirkeltje van forummers die hier oud worden en weinig tot geen echt nieuwe aanwas.

Dus dit ja.

Ik ben benieuwd hoe deze nieuwe regel het forum en het postgedrag gaat beïnvloeden! Goed dat jullie er zo mee bezig zijn burgemeesters!
<<

Geel

Bericht 28 Dec 2016 11:39

Heel goed. Ik vind dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze online gooien én dat er wat meer bewustwording moet zijn van dat het openbaar is, geen besloten clubje.
<<

Anoniem252

Bericht 28 Dec 2016 12:55

Ik vind het goede veranderingen. Goed bezig burgemeesters!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Dec 2016 19:50

Ik vind het ook een goede verandering. En leuk dat jullie nog meer donaties gaan doen, mooi initiatief.
2012 & 2016
<<

Anoniem315

Bericht 28 Dec 2016 20:16

Helemaal prima!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Dec 2016 21:22

Vet goed. Bedankt voor alle goede zorgen dit jaar BM's!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Brooke

Bericht 31 Dec 2016 14:46

Geel schreef:Heel goed. Ik vind dat mensen zelf verantwoordelijk zijn voor wat ze online gooien én dat er wat meer bewustwording moet zijn van dat het openbaar is, geen besloten clubje.

Mee eens. Niks aan toe te voegen. Ik vind het een goede verandering.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Jan 2017 19:25

We zitten inmiddels in 2017. Ik wil jullie er nog even op attent maken dat vanaf vandaag andere regels gelden op het forum.
Hou er dus rekening mee dat alles wat je vanaf vandaag op het forum plaatst, niet meer verwijderd zal worden door ons.

Daarnaast hebben we zojuist ook de eerste donatie van dit jaar mogen doen.

Een fijn forumjaar toegenwenst! :vuurwerk:

Terug naar Forumzaken