Reva schreef:Ik ben ook in Londen dan
Sayhtia schreef:Leuk zijn die foto's he! Lijkt me ook wel leuk om zelf foto's te maken, ook meteen een leuk uitstapjeWeet hij al welke auto hij wilt kopen? Ik heb geen rijbewijs (ben ermee bezig) maar zou sowieso niet durven. Wie weet oooooit maar dan wil ik toch wel veel ervaring hebben eerst! Wie weet dat je in de toekomst ook zelf gaat rijden, zou wel heel tof zijn inderdaad! Mijn vriend heeft wel al op Circuit Zolder gereden dit jaar maar dat is zo ook niet zomaar openlijk toegankelijk dacht ik (is bij best veel circuits zo inderdaad). Tof dat je met je vader bent mee geweest! Zandvoort zijn we dit jaar geweest maar er was toen een race, je mocht niet zelf rijden.
Marin schreef:Leuke plannen, Stanley. Zijn jullie veel samen dit jaar?
Wij gaan eind januari naar Cambridge om m'n diploma op te halen en maken er een leuk weekendje van.
Begin februari gaan we tien dagen naar Spanje net onder Valencia.
Begin mei met de hele (stief) familie naar een huis in de Ardennen, baby's first trip!
We gaan niet op zomervakantie maar gaan waarschijnlijk in september of oktober als het niet zo heel warm meer is weer naar Spanje. En in de zomer hopelijk een paar daagjes varen en een nachtje overnachten met de boot (overnachting wel in hotel)
Marin schreef:Oh ja jij woont daar natuurlijk!
Het is voor mij zeven jaar geleden. Weet jij of er veel veranderd is? Volgens mij zit Fitzbillies ergens anders maar verder leek 't op street view nog wel redelijk 't zelfde. Colleges zin natuurlijk al eeuwen hetzelfde haha.
Donderdagavond komen we aan. We gaan vrijdags beetje rondwandelen door de colleges en beetje shoppen in de stad. Zaterdag heb ik m'n graduation bij de Senate House en een lunch bij de college. En zondag rijden we weer terug.
Hoe is het daar en met jou?
Bing schreef:Marin schreef:Oh ja jij woont daar natuurlijk!
Het is voor mij zeven jaar geleden. Weet jij of er veel veranderd is? Volgens mij zit Fitzbillies ergens anders maar verder leek 't op street view nog wel redelijk 't zelfde. Colleges zin natuurlijk al eeuwen hetzelfde haha.
Donderdagavond komen we aan. We gaan vrijdags beetje rondwandelen door de colleges en beetje shoppen in de stad. Zaterdag heb ik m'n graduation bij de Senate House en een lunch bij de college. En zondag rijden we weer terug.
Er zal wel veel nieuwe winkels en restaurantjes zijn voor jou. Fitzbillies is nog steeds in Trumpington street maar ze hebben nu een tweede vestiging in Bridge street, daar tegenover zit ook een super leuk wine Merchant! Klinkt als een lekker weekendje. Is het voor je MA? Ik ben net bezig met het organiseren van de MA dinner voor de College waar ik werk.
Marin schreef:Bing schreef:Marin schreef:Oh ja jij woont daar natuurlijk!
Er zal wel veel nieuwe winkels en restaurantjes zijn voor jou. Fitzbillies is nog steeds in Trumpington street maar ze hebben nu een tweede vestiging in Bridge street, daar tegenover zit ook een super leuk wine Merchant! Klinkt als een lekker weekendje. Is het voor je MA? Ik ben net bezig met het organiseren van de MA dinner voor de College waar ik werk.
Oh ik meende dat ie verhuisd was maar extra vestiging dus. Cambridge wine merchants zag in al inderdaad! Jammer dat ik nu geen wijn mag. Het is voor m'n MPhil. Blauwe hood dus. Ik duik ook nog wel even de grand arcade in maar kijk het meeste uit naar de kleine straatjes en colleges. Heb je nog tips voor nieuwe restaurantjes met name voor lunch? We gaan ook lekker traditioneel bij The Eagle eten, en verder zien we wel! Leuk hoor dat je daar woont en werkt, het is een apart maar leuk wereldje.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers