Re: Reisplannen 2017
Wij hebben eindelijk wat geboekt voor de voorjaarsvakantie: 4 dagen Ameland.
Voor de rest van het jaar echt nog geen flauw idee.
Teun schreef:Infragilis schreef:Balen Teun! Zou je met een groep naar Kroatië gaan?
Ja, het is de lustrumreis van mijn dispuut en er gaan denk ik zo'n 50 vrouwen mee. Daarbinnen heb ik een hechte club vriendinnen, en juist die gaan allemaal niet vanwege budget/zwangerschap/verhuizing en andere goede redenen. Nu hebben we besloten een low budget weekendje weg te gaan met dit groepje en de lustrumreis voorbij te laten gaan. Wel heeeel jammer want zelf had ik er wel zin in, maar ik ga liever met mijn vriendinnen weg. En allebei is voor mij ook niet haalbaar.
Sayhtia schreef:Mijn vriend en ik willen volgend jaar in de zomer met de auto naar Slovenië en Oostenrijk, misschien dat we ook nog een stukje Italië doen maar we zien nog wel. Verder heb ik een weekendje Efteling gepland met een vriendin en een weekendje Amsterdam (met musical) met een andere vriendin. En waarschijnlijk ook een paar dagen naar Duitsland, naar de Nürburgring. En wie weet dat er in het najaar of de winter nog een citytrip gaat komen.
GeKKiE schreef:Wij hebben een heerlijk huis geboekt voor de zomervakantie in Denemarken vlakbij zee met jacuzzi en sauna en buitenspeeldingen in de tuin voor onze dochter.
Geel schreef:Hee Gekkie, zou je me een linkje willen sturen hiervan? Klinkt heel aantrekkelijk, misschien wel iets voor volgend jaar voor ons.GeKKiE schreef:Wij hebben een heerlijk huis geboekt voor de zomervakantie in Denemarken vlakbij zee met jacuzzi en sauna en buitenspeeldingen in de tuin voor onze dochter.
Wij hebben ook eindelijk weer eens een vakantie geboekt! De laatste keer was onze huwelijksreis naar Mallorca en dat is tweeënhalf jaar geleden.
We gaan naar Slovenië en Italië met mijn zus en zwager. We huren daar tenten op campings en gaan gewoon lekker kamperen. Het leuke is dat we nu dus ook afwisselend uit kunnen, omdat we gewoon standaard oppas hebben, ha! Erg veel zin in. Ik merk dat ik vakantie veel makkelijker vind als we met een groepje gaan. Geen idee waarom. Moet het gewoon weer leren denk ik, vakantie.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers