Bazinga schreef:Tobias was een paar weken oud toen hij mijn schoonouders bleef slapen. Hij is daar sowieso 2 dagen in de week en heeft er zelf dus geen moeite mee, maar ik vind 't niet leuk. Ik ben dol op z'n slaperige snoetje in de morgen, met z'n kuif enthousiast overeind en dat gespartel als-ie ons ziet, met een big smile...
Oh bah wat ben ik zoetsappig :/ Maar goed. 't Is nu eenmaal wel zo. Helpt wel dat-ie in principe gewoon van 19h00 tot 07h00 slaapt, ik heb dan ook weinig reden om 'm uit logeren te sturen. 't Is wel eens gebeurt natuurlijk, maar alleen als wij tot laat een feest hebben bijv. Voor het uitslapen doe ik het in ieder geval niet, de ochtenden deel ik gewoon met mijn man, zodat we allebei eens per week een ochtend kúnnen uitslapen en verder zijn we gewoon altijd vroeg op, zonder problemen. Had ik een moeilijke slaper gehad of eentje die elke dag om 05h00 al op is, dan had ik het misschien sneller overwogen, maar voor nu heb ik 'm liever thuis
Lejow schreef:Elsa schreef:Lejow schreef:Ik zou willen dat B eens uit logeren kon
Mss slaapt ze op een ander juist wel goed?
Meestal wel jaZe is in het verleden wel eens bij Zonneschijn blijven slapen, maar die heeft er nu gewoon niet echt de ruimte meer voor nu ze haar eigen huisje heeft. Daar sliep ze eigenlijk bijna altijd goed.
Mijn vader durft het volgens mij niet echt aan, en mijn schoonouders lijken alleen plek te hebben voor mijn neefje en nichtje.
Als ik dat dan zie bij een vriendin van mij, schoonouders 500 meter verder aan de ene kant, ouders 500 meter verder aan de andere kant. Kids worden geregeld opgehaald door opa en oma om daar lekker te gaan logeren.
Daar kan ik serieus jaloers op worden...
Enerzijds wil ik anderen niet met haar 'opzadelen' , anderzijds zou het zo fijn als iemand het eens aanbiedt, ze weten allemaal hoe slecht ze slaapt.
Goed terug naar je vraag dus, nee ik heb er geen moeite mee. En zoals Elsa zegt, ik zou inderdaad gewoon om foto's oid vragen!
mzcharlotte schreef:Ik durf het niet goed aan met mijn slechte slaper, maar met de aankomende bevalling zal ik toch een plan moeten hebben inclusief logeren.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers