Ik kan er niet meer tegen!

Meer meiden hier last van?
Marin schreef:Ik heb dat nu ook al wel. Ik kan niet tegen de DELA reclame met al die kleine babies.
Geel schreef:Ik ook niet, het doet echt pijn aan m'n hart.
Gisteren zag ik een trailer van Light Between Oceans, een film over een onvruchtbaar stel bij wie een baby aanspoelt. Ze voeden het kind op als van henzelf, maar dan komen ze erachter dat een vrouw verderop al jaren naar haar kind zoekt. Dat kind is dus feitelijk van haar. Ik heb die trailer afgezet. Kan er echt niet tegen.
Ava schreef:De film Hatchi kijk ik niet eens meer. Ik heb 'm 1x gezien en zowat van het begin tot het eind zitten snikken op de bank. En toen ik hoorde dat het een waargebeurd verhaal is heb ik echt 2 dagen met een knoop in m'n maag gelopen.
Maar gelukkig ben ik niet de enige dweil zo te lezen
Ava schreef:De film Hatchi kijk ik niet eens meer. Ik heb 'm 1x gezien en zowat van het begin tot het eind zitten snikken op de bank. En toen ik hoorde dat het een waargebeurd verhaal is heb ik echt 2 dagen met een knoop in m'n maag gelopen.
Maar gelukkig ben ik niet de enige dweil zo te lezen
Raaf herkenbaar hoor. Ik heb na de geboorte van S. ook heel lang met een verdoofd gevoel rondgelopen. Het trekt wel bij als het met jullie allemaal weer goed gaat
Bazinga schreef:Een gewetensvraagje; jullie kunnen niet tegen de reclames, het raakt je. Logisch. Maar doneren jullie dan ook? Of zappen jullie weg? Denken jullie aan je eigen kinderen en klaar?
Bazinga schreef:Een gewetensvraagje; jullie kunnen niet tegen de reclames, het raakt je. Logisch. Maar doneren jullie dan ook? Of zappen jullie weg? Denken jullie aan je eigen kinderen en klaar?
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers