Re: Help! Hoe weet ik of hij mij ook leuk vind?

Nou ik ben dus weer geweest vandaag en ik voel me stoer! Laat ik beginnen bij het begin:
Gisteren op mijn verjaardag zat ik weer is na te denken en dacht 'berichtje sturen of niet'. Uiteindelijk overwon de stoere ik het en stuurde een random berichtje van hey hoe gaat het. Hij reageerde overigens vrij vlot en enthousiast! Hij kwam erachter dat het mn verjaardag was dus hij zei al van nou bij deze gefeliciteerd (kus emoji) en vroeg hoe jong ik was geworden. we hebben nog even gekletst over oud en nieuw plannen (daar vroeg hij naar) en ik vroeg hem nog of ie vandaag moest werken. Ja dus.
Ben dus langs geweest (eerst mezelf weer wat moed ingepraat) en voor mij stond nog 1 man die geholpen moest worden. Pech voor hem (zo te zien) dus terwijl hij die man aan het helpen was toch even oogcontact met mij gezocht en lief lachen.
Vervolgens komt de baas en die vroeg me of ik al geholpen werd. Nee dus. Hij meteen reageren 'ja ik wil haar graag helpen maar moet wel eerst even met deze meneer verder'. De baas op een grappende manier: 'nou dan moet je wel even opschieten vriend' en ging mij vervolgens helpen. Ik was al vrij snel klaar (tja het lonely leven

Nou dit dus. Vind het wel knap want ik durf dit soort dingen nooit. Nu is het wel ook een beetje aan hem, wil niet overkomen als een stalker

Overigens had mijn nichtje hem gister stiekem toegevoegd op facebook en ik had dat wel ongedaan gemaakt. Even daarna; stuurt hij me een verzoek! Whoaaaaaa mooie verjaardag.