Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Keuken met eiland

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Dec 2016 12:20

Keuken met eiland

Onze keuken is aan vervanging toe. Nu willen wij geen 12000 uitgeven aan een nieuwe keuken dus willen wij de indeling zoveel mogelijk houden zoals deze nu is. Dwz een recht stuk van ongeveer 3.40m met 1 wasbak en 4 pits kooktoestel. Daartegenover een keukeneiland zonder spoelbak of apparatuur.

Omdat ik erg op zoek ben naar inspiratie ben ik benieuwd naar jullie keuken. En waar hebben jullie de keuken gekocht? Wat kostte de keuken? En waar moet je vooral op letten bij het kopen van een nieuwe keuken?
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Dec 2016 13:19

Re: Keuken met eiland

Ikea blijft volgens mij 1 van de goedkoopsten, zeker als je het zelf installeert.
Onze keuken is inclusief apparatuur €3500, het blad halen we ergens anders. Daarvoor komt er nog zo'n €1200 bij denk ik. Het betonnen blad trekken we een stukje door op de muur, dus geen tegels
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020

Terug naar Huisje, boompje, beestje