Re: "Vriendinnen"
♥♥
Don’t feed the troll 🧌
Radler schreef:Caro, diegene is niet die "vriendin" die die nare dingen gezegd heeft he!
Elliot, Dat mag, diegene waar het over gaat is nooit een actieve forummer geweest en al tijden niet meer hier geweest.
Had het liever op een ander forum gezet, anoniem maar daar is ze wel actief en daar zou ze het sowieso lezen. En ik wilde het toch even kwijt omdat ik aan m'n voorgaande 2 topics hier ook veel gehad heb.
Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook wat kinderachtig om dit verhaal nu zo op het forum te zetten eigenlijk.
HollyGolightly schreef:Ik had echt geen idee dat vrouwen van 30 plus dit soort dingen doen. Maar lijkt me dat je dit soort mensen beter kwijt dan rijk bent.
Guattari schreef:Elliot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd ook wat kinderachtig om dit verhaal nu zo op het forum te zetten eigenlijk.
Vind je dat echt? Had je dat ook gevonden als het niet ging om vriendinnen die hier ook op het forum kwamen? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat Radler hier mee zit en zij kan er niets aan doen dat het hier gaat over een 'vriendin' die hier ook wel kwam/komt. Volgens mij weet niemand om wie het gaat, of is iedereen iig zo discreet om geen naam te noemen als ze het wel weten.
Minx schreef:
K86 dit is niet de eerste keer dat ze dit doet. Zolang jij leuk bent is het goed maar als ze je afschrijft....
K86 schreef:???Minx schreef:
K86 dit is niet de eerste keer dat ze dit doet. Zolang jij leuk bent is het goed maar als ze je afschrijft....
En edit: dat de persoon in kwestie misschien wel of niet hier op het forum zit daar weet ik niks van af.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers