Re: Alle uitgerekende datums op rij!!!
30 december 2015
11 juni 2019
Suus schreef:Komt Yes1984 hier nog?
Exogenesis schreef:Ze staat wel geregistreerd, maar heeft nog nooit iets gepost.
Joli86 schreef:Ik ben in de top 10 beland!
Pompoen schreef:Gek dat er nu alweer mensen tussen zitten die zijn uitgerekend rond de datum dat ik vorig jaar was uitgerekend...
Milady schreef:Pompoen schreef:Gek dat er nu alweer mensen tussen zitten die zijn uitgerekend rond de datum dat ik vorig jaar was uitgerekend...
Ja vind ik ook... Kan mij ook helemaal niet voorstellen dat het al weer een jaar geleden is dat ik net wist dat ik zwanger was.
Venzje schreef:Milady schreef:Pompoen schreef:Gek dat er nu alweer mensen tussen zitten die zijn uitgerekend rond de datum dat ik vorig jaar was uitgerekend...
Ja vind ik ook... Kan mij ook helemaal niet voorstellen dat het al weer een jaar geleden is dat ik net wist dat ik zwanger was.
Ik zat er ook naar te kijken net voor ik jullie reacties las :-)
Venzje schreef:Milady schreef:Pompoen schreef:Gek dat er nu alweer mensen tussen zitten die zijn uitgerekend rond de datum dat ik vorig jaar was uitgerekend...
Ik zat er ook naar te kijken net voor ik jullie reacties las :-)
Suus schreef:Waar is Aardbei gebleven? Nog niet bevallen toch?
Steep schreef:Joli86 schreef:Ik ben in de top 10 beland!
Wuuh... Ik ook!Ik kan me nog herinneren dat ik mijn naam hier onderaan het lijstje zette!
Steep schreef:Joli86 schreef:Ik ben in de top 10 beland!
Wuuh... Ik ook!Ik kan me nog herinneren dat ik mijn naam hier onderaan het lijstje zette!
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers