Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik had er veel meer achter verwacht, als dit echt alles is dan.
Lejow schreef:Er is toch nergens gezegd dat diegene er ook uit gaat?
Alleen dat het iemand van de cast zou zijn, of ik heb ik het nou mis?
Heb zo'n idee dat Rik en Aysen gaan samenwerken, om beide geheimen te bewaren en elkaar dus inderdaad niet aan te geven.
Lejow schreef:Er is toch nergens gezegd dat diegene er ook uit gaat?
Alleen dat het iemand van de cast zou zijn, of ik heb ik het nou mis?
Heb zo'n idee dat Rik en Aysen gaan samenwerken, om beide geheimen te bewaren en elkaar dus inderdaad niet aan te geven.
Nyx schreef:In Boulevard werd vermeld dat er iemand van de vaste cast zou vertrekken. Maar goed, zij kunnen op dat moment ook net zoveel informatie hebben als wij hebben en dingen door elkaar hebben gehaald?
Bliss schreef:Haha ik dacht het al wel: Nina wordt natuurlijk verliefd op Vincent en dan blijkt het haar neef te zijn
Lampenkapje schreef:(Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien), maar ik had gedacht dat Sjors iets met Vincent zou krijgen. Omdat hij in de intro met zijn foto naast die van Sjors staat en meestal staan mensen die een bepaalde connectie hebben ook wel naast elkaar in de intro. En omdat Sjors nu niet echt een spannende verhaallijn heeft.Bliss schreef:Haha ik dacht het al wel: Nina wordt natuurlijk verliefd op Vincent en dan blijkt het haar neef te zijn
Bliss schreef:Lampenkapje schreef:(Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gezien), maar ik had gedacht dat Sjors iets met Vincent zou krijgen. Omdat hij in de intro met zijn foto naast die van Sjors staat en meestal staan mensen die een bepaalde connectie hebben ook wel naast elkaar in de intro. En omdat Sjors nu niet echt een spannende verhaallijn heeft.Bliss schreef:Haha ik dacht het al wel: Nina wordt natuurlijk verliefd op Vincent en dan blijkt het haar neef te zijn
Oh ja dat zal uiteindelijk ook goed kunnen natuurlijk! Ik kijk nooit goed naar die leader, heb m er nog niet eens in zien staan.
Champagne schreef:Grrrr femke!
Ella schreef:Eindelijk heeft Rik het verteld......
Ella schreef:Eindelijk heeft Rik het verteld......
bosjesvrouw schreef:Jammer dat Menno en Lucas niet meer gaan trouwen.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers