Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Goede tijden slechte tijden topic

<<

Kira

Kletskop

Bericht 24 Aug 2023 20:39

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ja ik! De eerste aflevering, erg mooi weer. Werd er emotioneel van 🙈😅
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Aug 2023 21:14

Spoilertje??
2015 💙
<<

Kira

Kletskop

Bericht 24 Aug 2023 21:29

Demi is met brandwonden naar Düsseldorf, Stefano blijft vraagteken, wordt in slaap gehouden, zou breuken kunnen hebben. Rest is ok, alleen Henk is om gevallen op het einde van de eerste aflevering.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Aug 2023 22:36

Nou inderdaad Kira, mooie eerste afleveringen weer. Heb ze alle 4 al gezien... Ik vind degene die Merel speelt ook echt heel goed zeg. Ben benieuwd naar de rest.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Aug 2023 17:47

Haha ik had ook waterige ogen bij de eerste aflevering.
De actrice die Merel speelt vind ik heel sterk.

Bertrie (Shanti) is trouwens genomineerd voor de Televizier ring, categorie actrice. Voor haar deel in GTST na het overlijden van hun kindje (Die verhaallijn is trouwens ook genomineerd, voor de categorie 'impact').

Spoiler: weergeven
Ik vind het wel echt stom dat niemand Laura nu gelooft en ze dus waarschijnlijk te horen krijgt dat ze niet meer mag auto rijden, een gevaar is etc etc etc
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2023 13:20

Ik kijk altijd op tv.

Terecht dat die verhaallijn genomineerd is was echt heel mooi gedaan
Afbeelding
<<

Saji

Kletskop

Bericht 31 Aug 2023 19:14

Lejow schreef:
Ik vind het wel echt stom dat niemand Laura nu gelooft en ze dus waarschijnlijk te horen krijgt dat ze niet meer mag auto rijden, een gevaar is etc etc etc

Mijn spoiler bevat info voor volgende week.
Kijk via videoland.

Alsof alle mensen die Alzheimer hebben onwaarheden vertellen.
Hoop dat Henk zich snel, nadat hij een foto van Merel te zien kreeg vanaf haar telefoon, zich snel dingen gaat herinneren
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2023 20:06

Saji schreef:
Lejow schreef:

Kijk via videoland.

Alsof alle mensen die Alzheimer hebben onwaarheden vertellen.
Hoop dat Henk zich snel, nadat hij een foto van Merel te zien kreeg vanaf haar telefoon, zich snel dingen gaat herinneren

Parkinson, daar kan wel dementie bij komen kijken maar is niet per definitie zo. Hallucinaties is wel iets wat bij de ziekte van Parkinson voor kan komen dus in dat opzicht is het niet onrealistisch.
2015 💙
<<

Saji

Kletskop

Bericht 31 Aug 2023 21:17

Minx schreef:
Saji schreef:
Kijk via videoland.

Alsof alle mensen die parkinson hebben onwaarheden vertellen.

Parkinson, daar kan wel dementie bij komen kijken maar is niet per definitie zo. Hallucinaties is wel iets wat bij de ziekte van Parkinson voor kan komen dus in dat opzicht is het niet onrealistisch.

Parkinson ja, aangepast.
Zelf ook met deze patiënten gewerkt, maar alles wat verteld werd, werd wel serieus genomen, net als bij dementie.
Dus mogen ze dat in de soap ook wel gaan toepassen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2023 21:21

Ja eens hoor dat super belangrijk is. Alleen blijft het wel een soap natuurlijk waarbij de redenatie het is een hallucinatie niet eens raar is natuurlijk. Zeker na een drukke dag.

Vind het verder maar een matige verhaallijn, maar komt ook vooral doordat ik vind dat het voor Laura gewoon een keer klaar man zijn.
2015 💙
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd