Al opnieuw opgestart, pagina 100 keer ververst. Bleeghh had ik er eens een keer tijd voor

Caramba schreef:Heb nog maar 1 badge, waar kan ik de ander vinden?
Oogje staat alleen bij boks zichtbaar.
Ella schreef:Caramba schreef:Heb nog maar 1 badge, waar kan ik de ander vinden?
Oogje staat alleen bij boks zichtbaar.
Bij mij ook heb daar nu 1/3 behaald met het nr van Wiet. Kan de andere 2 niet vinden
SarahKey schreef:nou zo ging dat wel haha.![]()
Al opnieuw opgestart, pagina 100 keer ververst. Bleeghh had ik er eens een keer tijd voor
Jorja schreef:SarahKey schreef:nou zo ging dat wel haha.![]()
Heb je em wel zo dat je beeld dus meedraait? (Ik moet daar zelf een knopje voor aanzetten namelijk. Je beeld moet op portrait staan namelijk.
Spencer schreef:Ik lees overal dat hij te veel drugs gebruikte. Noem me naïef hoor maar dat had ik echt niet achter hem gezocht.
Pinkel schreef:Jorja schreef:SarahKey schreef:nou zo ging dat wel haha.![]()
Heb je em wel zo dat je beeld dus meedraait? (Ik moet daar zelf een knopje voor aanzetten namelijk. Je beeld moet op portrait staan namelijk.
Ja dat was dus idd het probleem!!![]()
Ik heb haar gister maar ff uit de brand geholpen!
Jorja schreef:Ik vind het plein maar raar. Heb alles bekeken, dat van Rikki gedaan, dus 1 opdracht goed. Maar moet nog 2 van de 5 verdachten aanwijzen, maar geen idee hoe
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers