Re: Goede tijden slechte tijden topic

Romee schreef:Haha waar hebben ze bram nu gelaten? Dr woont toch verder niemand meer in dat huis?
sarah1985 schreef:ik kijk ook weer. Een vriendin van mij stuurt de hele dag al berichtjes nog zoveel uur dan begint het weer om gek van te worden
Dropveter schreef:Super dat het weer begint. Vanavond wordt een spannende uitzending kan ik jullie vertellen
bambina schreef:Ik begrijp gelijk weer waarom ik al een tijd niet meer keek....
Caramba schreef:Dropveter schreef:Super dat het weer begint. Vanavond wordt een spannende uitzending kan ik jullie vertellen
Nou wat was het spannend.
Dropveter schreef:Nou ik vond hem wel spannend...misschien omdat ik hem in een andere sfeer heb gezien? haha heb gisteren niet meer gekeken.
Lejow schreef:Dropveter schreef:Nou ik vond hem wel spannend...misschien omdat ik hem in een andere sfeer heb gezien? haha heb gisteren niet meer gekeken.
Herkenbaar hoor..
Ik heb de zoveelste uitzending toen in het Tushinski (hoe schriiiijf je dat) gezien, op een huuuuge bioscoopscherm, waarin ze in dat Sanatorium waren, met die moordenaar.
Nou ik heb serieus de halve uitzending met mijn ogen dicht gezeten.
Toen keek ik m erna thuis terug, op mijn gewone tv'tje, en toen ging het echt nergens over.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers