26 Mrt 2015 09:39 door Anoniem304
Elliot schreef:- Spoiler: weergeven
- Ik heb de laatste aflevering ook gezien en A is inderdaad Charles, en uit dat filmpje blijkt dat hij de tweelingbroer is van Jason. Ik vind het allemaal weer heerlijk vergezocht. Zowel Jason als Alison zijn de helft van een tweeling. Zou dus ook betekenen dat A de halfbroer is van Spencer. Ik kan niet wachten tot seizoen 6 begint, haha! Overigens had Cotton een enorm goeie theorie over het hele Jason/Charles verhaal, maar ik wil niet met de eer strijken dus als ze dat wil vertellen moet ze dat zelf even doen, haha.
Enne, Andrew is ook niet te vertrouwen. Hoe kan het nou weer dat hij die gesprekken zat af te luisteren?
Spoiler op de spoiler van Big A Reveal.
- Spoiler: weergeven
- Mijn theorie:
Als Jason en Charles tweeling zijn, dan is de Jason die we in de laatste afleveringen gezien hebben vast Charles. Zo kon hij o.a. dat smsje op tijd sturen aan de Liars in de rechtbank. De echte Jason was immers al een tijdje 'uit' de serie. En zo kwam Charles terug als Jason. Misschien heeft hij Jason ook wel gewoon dood gemaakt.
Elliot. Wat Andrew er mee te maken heeft? Wat was de naam van de 'farm' waar ze zitten? Campbell farm. Wat is Andrew z`n achternaam?
Juust.