Rush schreef:Maar dan kan het toch alsnog niet. Netflix kan iets niet hebben wat in Amerika nog niet uitgezonden is. De aflevering van vorige week was gisteren nog de nieuwe aflevering.
Ik heb van de, een gemaakt omdat dat schijnbaar niet duidelijk was en er misschien meer zijn die het anders lezen . Ik vond het wel logisch, kan gebeuren.
Elliot schreef:Wow Gatsby, over-react much? Ik zie niks raars aan Rush' reactie hoor.. Ze legt het alleen even duidelijk uit.
Rush schreef:Ik snap het hoor, daarom heb ik het ook aangepast voor de anderen die het nog lezen. Het is maar net hoe je zoiets leest inderdaad.
Wat jij zegt over die cabin makes a lot of sense. Die trein tekening was zolang in beeld, er moest iets mee zijn!!
Rush schreef:Maar niet als slechterik toch Darcy?
Darcy schreef:Rush schreef:Maar niet als slechterik toch Darcy?
Maakt me niet uit, als hij maar terugkomt hahaPreferably als lover van Spencer. Zal wel niet gebeuren.
Darcy schreef:Ik vind Toby niet leuk
Parisienne schreef:Damn, er is nu nét een (betalings)probleem met ons account van Netflix. Niet eens door onszelf, maar de fout ligt bij hun. Geeft normaal niet, kan wel even zonder. Maar moet nu minimaal 24 uur wachten voor ik weer kan bellen en we het hopelijk op kunnen lossen. En ik wil zoooo graag de nieuwe aflevering zien!Nouja, heb ik wel iets om heel erg naar uit te kijken in ieder geval.
Darcy schreef:Parisienne schreef:Damn, er is nu nét een (betalings)probleem met ons account van Netflix. Niet eens door onszelf, maar de fout ligt bij hun. Geeft normaal niet, kan wel even zonder. Maar moet nu minimaal 24 uur wachten voor ik weer kan bellen en we het hopelijk op kunnen lossen. En ik wil zoooo graag de nieuwe aflevering zien!Nouja, heb ik wel iets om heel erg naar uit te kijken in ieder geval.
Zal ik je via facebook een privebericht sturen met een link waar je kunt kijken? Heb je geen netflix voor nodig.
Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers