Sofie, mijn dochter gaat naar een Jenaplanschool, zij zit met groep 1 en 2 bij elkaar en er zitten nu 23 kinderen in haar klas, daar komen er nog 6 bij dit schooljaar. Vorig jaar zat ze uiteindelijk met 33 kinderen in de klas, dat was wel veel dus ik vind het fijn dat ze nu met een kleiner aantal beginnen.
Leuk die vossenjacht!
Stuiterbal, hè wat naar dat S. dit keer zoveel last heeft. Ik hoop dat de kuur snel aanslaat.
Mama29, wat superfijn dat jouw dochter zoveel zin heeft om weer naar school te gaan!
LindaK, wat had D. gedaan op het kinderfeestje? en leuk even in de klas kijken:-)
Mijn dochter had vandaag een studiedag, ik had met de kinderen naar de efteling willen gaan maar mijn auto deed gisteren raar en staat nu bij de garage. Echt balen, maar nou ga ik zaterdag maar als mijn auto dan weer gemaakt is tenminste.
Y. is heel veel met letters bezig, ze schrijft veel letters en komt dan aan mij vragen wat ze geschreven heeft, haha. En dat zijn dus geen woorden maar willekeurige letters achter elkaar en ze kan zelf nog niet lezen wat ze schrijft. Ook schrijft ze nog veel in spiegelbeeld, ik vind het zo leuk om te zien hoe enthousiast ze daarmee bezig is. Ook moet ik woorden opschrijven en dan schrijft zij ze na. Dit is van vanmiddag (boos, verdrietig, bang, blij):