Filoria: Ik vind cijfers t/m 6 herkennen voor groep 2 wel erg simpel ja. M zit in groep 1 en kan dat al een hele tijd (voor ze naar school ging) Wat fijn dat T geen driftbuien meer heeft zo vaak!
Sandra, ohw haha handig dat je dat niet wist. Gelukkig zat je niet met opvang en ben je zelf gewoon thuis.
Lieke, wow wat spannend voor J! Hoe heeft hij dat gedaan? M heeft op school nog nooit een speel afspraak gehad. Op het kdv wel een keer en toen idd wel nummers uitgewisseld. Spannend! Hij zal het vast leuk hebben gehad! Ook wel lekker dat je een keer minder heen en weer school hoeft

Sofie, wat leuk dat B het zo naar haar zin heeft! Dan is het voor de mama ook wat minder moeilijk ;)
Liadan, wat goed van Y dat ze allen met een B al kan herkennen! Veel plezier op de bruiloft!!
Lilypie: Hoe ging het vandaag met brengen?
Moepie: Hoe gaat het met E na haar eerste weekje school? Was ze erg moe?
Susan: Wat spannend dat Y ook bijna naar school mag. Ik denk ook wel een beetje dubbel gevoel?
Want het is voor jou toch ook een beetje de eerste keer.
Thunder: Wow wat knap!!!
Mamazelle: Wat vervelend dat je dochter geen zin had in school als ze bij papa is geweest.
M doet het erg goed op school. Gaat met veel plezier en hoef haar nooit huilend achter te laten.
Wel is ze echt zo moe! Ze red het nog niet om de hele week, hele dagen te gaan. Ze blijft meestal de vrijdagmiddag nog thuis. Hebben jullie kindjes dat ook? Ze ligt er rond 18u al in bed, en is dan ook echt helemaal op.
Ik zelf heb het eerste schoolplein contact gehad

haha moeder sprak me aan, dat meisje zit ook vanaf dit schooljaar bij M in de klas en ook aan haar tafel. Was wel even gezellig haha. Wie weet wen ik er ooit aan haha.
Vorige week een ouder informatie avond gehad en vond het wel even fijn om te horen hoe en wat ze precies doen.
Wel nog een praktisch probleempje. M veegt thuis zelf wel haar billen af, maar wij controleren altijd nog even en vaak is het dan nog niet helemaal goed schoon, en doen wij het nog even een keer na. Op school doet ze het ook zelf maar omdat het dus nog niet zo goed gaat krijgt ze kriebels en pijn aan haar billen. Ik vind dit erg vervelend maar weet echt niet hoe ik dit op kan lossen. Tijdens die info avond werd wel gezegd dat in principe de kindjes dat zelf moeten doen.
(logisch, ze kunnen moeilijk alle 20 kinderen controleren na elk wc bezoek)
Nu doe ik tussen de middag even vragen aan haar of ze op school gepoept heeft en zo ja controleer ik het nog even.
Maar hebben meer mama's hier last van?