09 Jun 2017 18:31 door Studiebol
Wij hebben in deze regio over 4 weken al zomervakantie en kregen net vanavond de mail met de klassen indeling voor volgend jaar.
Ik moet wel even wennen want de klas van mijn meiden wordt wel uit elkaar gehaald, de meisjes waar ze graag mee spelen zitten volgend jaar in een andere klas. Ik vind dat echt super jammer, mijn eerste reactie was ook niet postief maar nu ik even heb zitten nadenken zie ik ook wel wat voordelen en hoop ik maar gewoon dat als ze dat willen ze met de andere meisjes na school nog afspreken.
School geeft aan dat ze hebben gekeken naar vriendinnetjes, maar dat vraag ik me wel af, de juf heeft altijd gezegd dat mijn dochters het met iedereen wel kunnen vinden, terwijl ze met spelen echt wel voorkeur hebben, dus misschien is er bij hun minder naar gekeken.
Waar ik nu nog het meeste van baal is dat de 3 pittige jongens gewoon weer bij hun in de klas komen, ik kan niet begrijpen waarom school ze niet uit elkaar haalt. Ik wil over 2 weken wel een gesprek met de juf om aan te geven dat ik wil dat er een goede overdacht komt omdat mijn dochters wel echt het pispaaltjes zijn geweest van een jongen en ik wil niet dat dat volgend jaar weer gebeurd.

2011