Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Zoals jullie hebben gemerkt is het forum eerder vandaag uit de lucht gegaan. Wij hebben het idee dat we gehackt zijn. Om jullie dit nieuws te kunnen melden hebben we zo snel mogelijk een nieuw forum opgezet. Op deze manier kunnen jullie alsnog even posten totdat we meer duidelijkheid hebben.
We hopen jullie zo snel mogelijk meer te kunnen vertellen.
Voor iedereen die forummers kan bereiken, stuur iedereen maar hier naartoe. De kans dat we http://yescafe.actieforum.com/ weer in beheer krijgen is minimaal.
Marin, dit forum is helemaal in eigen beheer. Burgemeester Nicky heeft alle gegevens, verder niemand nog. Dus je kunt dit gerust openbaar delen, graag zelfs!
Prima, dank je Julia voor je snelle reactie. Ik heb m'n Facebook zo ingedeeld dat ik specifiek voor alleen maar forummers kan posten, dus alle forummers die ik op FB heb (en dat zijn er wel veel) kan ik dan bereiken.
Het is een beetje achteraf kijk je een koe in... maar ik had een hack op de 1000e dag van het bestaan verwacht. Geen idee, maar zo'n voorgevoel had ik destijds. Bleef gelukkig uit. Jammer dat we nu wel zijn getroffen. Burgemeesters mijn complimenten voor het snel oppakken!