Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2013 18:07

Re: Update

Maar waarom zou ze dat zo opeens doen, dat vraag ik me dan af. En ja, ze is de enige met de inloggegevens, maar het kan toch ook dat de site gewoon echt gehacked is, eventueel met hulp?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Reva

Bericht 31 Aug 2013 18:07

Het was al raar dat ze opeens weer aan het posten was terwijl ze van de daken schreeuwde klaar met alles en iedereen van het forum te zijn. Wat een verbitterde vrouw. Blijkbaar was het letterlijke gezeik in de slaapkamer toch niet zo bevredigend en moest ze nog even ergens anders gezeik veroorzaken.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 18:09

Huh? Over wie hebben we het nu, ik ben vast blond hoor...
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Hmm toch wel gehackt dus. Vervelend zeg! Maar misschien goed om dan weer helemaal opnieuw te beginnen en zelf alle rechten te hebben zodat dit niet weer gebeurd.
<<

Anoniem27

Oud forum weg en ik weer terug. Zag het voorbij komen op fb en oude yes forum herinneringen kwamen weer terug :).
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Quoten is even onmogelijk haha. We zijn druk bezig. Jammer dat Rood er niet meer is. Die zou het hier geweldig vinden zonder quoten ;)

Afijn. Nee, ze wilden het niet uit handen geven omdat ze bang was dat we de boel zouden vernietigen. We zijn ergens altijd bang geweest voor zoiets, maar hadden nooit gedacht dat ze het echt zou doen. Tot nu..

En bedankt voor alle steunbetuigingen etc. maar ze gelden niet alleen voor mij. Alle huidige burgemeesters zijn hele lieve meiden. We doen het als team.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 18:11

Ik weet het niet Susan. het kan. Ik sluit niks uit. Maar dat alle burgemeesters van het oude forum zijn gekickt etc. is wel heel bijzonder.
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 18:12

Ik dacht inderdaad een oude bekende forumnaam voorbij te zien komen. Leuk dat je een kijkje komt nemen Applegreen. Alleen jammer van de omstandigheden. ;)
<<

Burgemeester Irene

Bericht 31 Aug 2013 18:12

Nu, de burgemeesters zijn iig allemaal op de hoogte, en een aantal is hier ook alweer als burgemeester. Omdat dit voor ons ook onverwacht is en we ook weekend hebben met verplichtingen kunnen we niet meteen op volle sterke alles oplossen. Maar we doen ons best.

Ik had opeens 195 gemiste whats appjes. :o
<<

Burgemeester Julia

Bericht 31 Aug 2013 18:13

Susan, we hebben inderdaad geen 100% zekerheid maar alle pijlen wijzen wel die richting uit. Er is teveel verwijderd wat een `gewone` hacker niet zou kunnen doen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Aug 2013 18:14

Oh oh, someone's lost her mind! Ik heb vandaag nog een sneer in haar richting gegeven, als dat de druppel was, mijn excuses aan jullie allen! (Dit nadat ze mij gisteren een steek onder water gaf trouwens.)

Burgemeesters, goed bezig!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem27

Nyx geen idee wie jij bent maar volgens mij heeft iedereen van de oude garde een nieuwe Nick! Idd vervelende omstandigheden maar leuk om weer te forummen!
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Ik weet niet maar het brengt mij automatisch ook bij Kim en Engelse drop?

:|
<<

Anoniem119

Hee leuk Applegreen! Hartstikke goed, wat positieve inbreng is welkom :)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2013 18:15

Ja maar dat zo iemand alle burgemeesters eraf gooit is sowieso wel logisch omdat de burgemeesters het forum anders weer terug kan nemen, of is dat niet zo? Als het iemand is die om wat voor reden dan ook dat hele forum eraf wil hebben dan zal diegene als eerste zorgen dat niemand anders nog iets kan beginnen.
<<

Reva

Bericht 31 Aug 2013 18:16

Dat zal wel idd Bliss, maar terecht. En Weetjewel op het forum zal ook niet geholpen hebben vanmorgen. Ze wist gewoon dat ze 'erbij was'.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 18:17

Ik hoop niet dat ze persoonlijke verhalen, fotos en gegevens openbaar gooien. Waarschijnlijk zijn ze nu lekker alles aan het doorspitten.
<<

Anoniem12

Bericht 31 Aug 2013 18:18

Als ze dan ook even mijn bestellingen lijstje doorgeven :o
<<

Anoniem60

Wat een naaistreek!

Nicky en de andere burgemeesters, super dat jullie zo snel handelen!

En Happi, dat dacht ik dus ook!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Ik dacht ook hetzelfde als Happi.
<<

Anoniem22

Bericht 31 Aug 2013 18:19

Zo had ik dus ook nog twee adressen in mijn inbox staan voor het kaarten topic. Ik had die adressen nog niet overgenomen op papier.
Auxo, heb jij toevallig die lijst zelf nog in beheer?
<<

Anoniem60

Bericht 31 Aug 2013 18:19

Wat is er met Weetjewel dan?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 18:20

Wat bedoelen jullie met Kim / ED dan?
<<

Anoniem17

Bericht 31 Aug 2013 18:20

Joehoe, ik ben er ook! Wat een debiele toestand zeg, maar wat fijn dat er zo snel actie wordt ondernomen. Als ik iets kan doen om te helpen hoor ik het graag :)
<<

Anoniem4

Bericht 31 Aug 2013 18:21

Willem, ik heb hetzelfde probleem als jij.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken