Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Anoniem 52

Bericht 01 Sep 2013 14:48

Re: Update

Nou voor mij is er geen twijfel meer, hoor. 't Account dat Zusje had aangemaakt op 't oude forum is verwijderd. Incl. wat posts met gevoelige informatie. D'oh..
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Sep 2013 15:24

Willem schreef:Zo had ik dus ook nog twee adressen in mijn inbox staan voor het kaarten topic. Ik had die adressen nog niet overgenomen op papier.
Auxo, heb jij toevallig die lijst zelf nog in beheer?

Ik las op het andere forum over de adressen, heb de adressen nog wel, maar het lijstje over wie naar wie zou sturen niet meer.. Weet je nog naar wie je kaartje moest sturen? Want dan kan ik de adressen opnieuw sturen.
<<

Anoniem 53

Bericht 01 Sep 2013 15:31

Zero schreef:
Filoria schreef:Zero, ik word heel vrolijk van jouw posts hier :mrgreen:

Iedereen heeft zo zijn taak, en mijne is de cliniclown van het forum tot het allemaal is over gewaaid. 8-)

Bedankt voor het verzinnen van mijn onderschrift!
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Sep 2013 16:19

Ik ben een tijdje wat minder actief geweest en heb destijds toen niet mee gekregen waarom zusje ineens weg was, wel vond ik het toen erg jammer vond haar altijd leuk. Maar heb me blijkbaar erg in haar vergist heel erg jammer dat ze (als ze het werkelijk is) tot deze actie is gekomen.

Burgemeesters hulde aan jullie dat jullie zo snel weer een nieuw forum voor elkaar hebben gekregen.
1 april 2014
31 juli 2017
Vorige

Terug naar Forumzaken