Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 11:39

Re: Update

Carrie schreef:
Burgemeester Nicky schreef:
Carrie schreef:Ik bedenk net, misschien kunnen jullie een mail sturen naar actieforum om de situatie uit te leggen, met de link van dit topic erbij. Wie weet willen ze dan wel helpen en het oude forum in jullie handen geven.

Dat zijn we inderdaad van plan. Maar of we echt terug willen naar het andere forum, dat weten we niet. Misschien alleen open laten staan zodat iedereen de mogelijkheid heeft om zijn of haar gegevens op te slaan/te verwijderen etc.
Oja. Lijkt me gewoon wel leuk ook, als het diegene gewoon niet gelukt is ons forum af te pakken.

We houden jullie hierover op de hoogte. Ik ga ze morgen mailen.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 11:40

Burgemeester Nicky schreef:
D'n Ibbel schreef:Nicky (of andere burgemeesters) kost dit forum nu wel extra geld? Wordt het duurder? Moeten we bijspringen?

Nee hoor, lief van je, maar dat is niet nodig!

oke :)
<<

FruttiTutti

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 01 Sep 2013 11:49

Ook ik heb inmiddels mijn weg naar het forum weer gevonden. Erg jammer hoe het allemaal is gelopen.
Ik grijp deze nieuwe start aan om mijn missie (waar weinig van terecht kwam) opnieuw leven in te blazen; van meelezer naar actieve forummer!!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Sep 2013 12:04

Wat een rotstreek van Zus. Ik snap sowieso niet waarom ze haar Admin account niet wilde afstaan, ik had eigenlijk gedacht dat ze nergens meer bij kon en dus niets meer aan kon passen.

Ook al bestond het forum 1000 dagen, ik wist nog steeds de sitenaam niet te onthouden, typte elke de verkeerde naam in.. Gisteravond typte ik dus zegmaaryes.nl in (zonder actieforum) en kwam eigenlijk direct op het nieuwe forum.

Anyway, Ik ben dus ook terug! Wil eigenlijk wel een nieuwe avatar, heb de fb-like-button wel gezien, maar ben nogal inspiratieloos...
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Sep 2013 12:07

Carrie schreef:Ik bedenk net, misschien kunnen jullie een mail sturen naar actieforum om de situatie uit te leggen, met de link van dit topic erbij. Wie weet willen ze dan wel helpen en het oude forum in jullie handen geven.

Dat vind ik trouwens ook een goed idee. Dan heeft iedereen in elk geval de mogelijkheid om dingen te verwijderen en kun je er een directe link naar deze site op zetten, zodat iedereen die probeert op het actieforum te komen, direct hier uit komt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Sep 2013 12:25

Lenthe schreef:

Dat vind ik trouwens ook een goed idee. Dan heeft iedereen in elk geval de mogelijkheid om dingen te verwijderen en kun je er een directe link naar deze site op zetten, zodat iedereen die probeert op het actieforum te komen, direct hier uit komt.

Ja, lijkt mij ook een goed plan! Hoop dat het lukt.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 52

Bericht 01 Sep 2013 12:26

Heeft er eigenlijk iemand Zus gecontact?
<<

Anoniem198

Bericht 01 Sep 2013 12:32

Bazinga schreef:Heeft er eigenlijk iemand Zus gecontact?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar maar of je een eerlijk antwoord gaat krijgen of überhaupt al een antwoord....ik vraag het mij af.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 12:38

Ja, er is vanuit de moderators contact met haar. Verder willen we daar inhoudelijk nu even niks over kwijt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2013 13:21

Rush schreef:
Lejow schreef:Zo... ik ga een avondje uit eten :o

Wat heb je gehad, popcorn?

Even spuit 11 hoor, haha, maar nee :P
Was een lopend buffet, mijn zwager werd 40. Met salades, soorten vis en vlees, groentes enz.
Lekker hoor!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 13:31

Ik vind het ook erg jammer dat het allemaal zo gelopen is. Maar mijn missie is wel om nog actiever te worden, het was al heel wat verbeterd in het afgelopen half jaar, maar kan nog zoveel beter :) Ik hoop dat iedereen zijn weg naar het forum terug weet te vinden!

En burgemeesters, super werk!!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Arwyn

Bericht 01 Sep 2013 13:33

Ik moet trouwens nu echt wennen aan de nieuwe volgorde van de pijlers!
Was er zo aan gewend..
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Sep 2013 13:35

Ik vind dit forum eigenlijk prettiger. Vooral omdat je weer gewoon op actieve onderwerpen kunt kijken.
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 13:38

Ik vind dit forum eigenlijk ook prettiger, ik mis nog een paar functies maar misschien kunnen die nog toegevoegd worden. Maar het is rustiger, en leest prettiger. Ook de actieve topics vind ik fijner.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2013 13:50

Ik vind dit forum ook mooi, ziet er professioneel uit.

Ik vraag me wel af wat degene die dat andere forum om zeep heeft geholpen ervan vindt dat er binnen een halve dag een nieuw forum is en dat iedereen gewoon weer vol goede moed aan het forummen is. Dat moeslt toch een tegenvaller zijn. :mrgreen:
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 13:52

Ik vraag me af of ze uberhaupt mee leest. Grote kans van wel natuurlijk. Dat kan je niet blokken.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 13:54

Ik heb me ook weer aangemeld nu zonder geboortejaar!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Sep 2013 14:03

Ben meer een meelezer, maar toch fijn om nu (eindelijk) het nieuwe forum gevonden te hebben! Bij een nieuwe start horen goede voornemens, dus ik zal toch eens proberen wat actiever mee te gaan schrijven. Als meerderen dat gaan doen wordt dit nieuwe forum gewoon een nog gezelliger en actiever forum dan het oude! Lijkt me de beste wraak tegenover wie dan ook die het nodig vond om te gaan hacken :P
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 14:27

Er zijn weer war pijlers open op het oude forum. Misschien een tip voor mensen die nog dingen op willen slaan of willen verwijderen?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 14:29

Het forum is inderdaad weer online, ik heb er net een topic over geopend. Let op: dit is tijdelijk! Iedereen die nog iets wil opslaan heeft daar nu de kans voor. Komende week (we weten niet wanneer precies) gaat het forum voorgoed offline, dan kan er niks meer gedaan worden.
<<

Anoniem177

Bericht 01 Sep 2013 14:36

Ik vind dit forum een stuk fijner! Ik zeg tijd voor een nieuwe start! :mrgreen:
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 14:43

bambina schreef:Ik vind dit forum een stuk fijner! Ik zeg tijd voor een nieuwe start! :mrgreen:

Eensch!
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 14:51

Als het goed is kun je een pagina opslaan door als je op die pagina bent op Ctrl en S te drukken. Je slaat dan wel alleen maar één pagina tegelijk op dus als een topic dat je wilt bewaren meerdere pagina's telt moet je dit bij elke pagina opnieuw doen!

Als het goed is werkt dat Ctrl+S in elke browser. Voor Mac gebruikers is het waarschijnlijk "appeltje S" maar ik heb zelf geen Mac dus kan dat niet controleren
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Sep 2013 15:43

Susan schreef:Ik vind dit forum ook mooi, ziet er professioneel uit.

Ik vraag me wel af wat degene die dat andere forum om zeep heeft geholpen ervan vindt dat er binnen een halve dag een nieuw forum is en dat iedereen gewoon weer vol goede moed aan het forummen is. Dat moeslt toch een tegenvaller zijn. :mrgreen:

Hahaha inderdaad! :D
<<

Anoniem193

Bericht 01 Sep 2013 15:47

En iemand is ineens gast en haar berichten zijn weg :o op het oude forum dus..
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken