Carrie schreef:Maple schreef:Fuck, nou moet ik haast nog janken ook. M'n scheidingstopicDie las ik soms nog door en dat was altijd zo fijn om nog even door te lezen. Weg...
Misschien toch een mooi moment om het af te sluiten en niet meer in het verleden te blijven hangen. Niet dat je er zo in hangt hoor, maar misschien is het juist goed zo. Helemaal klaar, weg.
Carrie schreef:Dat is waar Pom poen. Bedoelde het niet rot in ieder geval. Van jou is korter geleden dan voor Maple, dus dat snap ik heel goed. Maple heeft een nieuwe lieve vriend en ze woont samen, gaat met hem een toekomst opbouwen, enz. Zonde om dan met die nare tijd bezig te blijven. Bedoelde het goed
Maple schreef:Carrie schreef:Dat is waar Pom poen. Bedoelde het niet rot in ieder geval. Van jou is korter geleden dan voor Maple, dus dat snap ik heel goed. Maple heeft een nieuwe lieve vriend en ze woont samen, gaat met hem een toekomst opbouwen, enz. Zonde om dan met die nare tijd bezig te blijven. Bedoelde het goed
Het is ook niet dat ik ermee bezig wil blijven, ik vind het jammer dat ik je kennelijk toch het idee geef dat ik blijf 'hangen'. Want dat is zeker niet het geval. Het hoort gewoon bij mij. Die zeven, zeven en half jaar zijn afgesloten, maar net zoals een moeder het fijn vindt ok haar bevallingsverhaaltopic terug te lezen, vind ik het fijn dat topic er zo nu en dan eens bij te pakken. Het hoort gewoon bij me. Afsluiten betekent het boek sluiten en verder gaan,maar boeken zijn er ook om nog eens doorgebladerd te worden, die hoeven niet meteen weggegooid.
Burgemeester Julia schreef:Ja, dat klopt. Allemaal spam, dus dat heb ik verwijderd. Jullie zijn helaas niet de enigen die ons al goed kunnen vindenWe moeten vandaag even kijken of en wat daar tegen te doen is.
Gisteravond hebben topics ook ineens minder pagina's gekregen maar dat is omdat ik het aantal berichten per pagina heb gewijzigd van 10 naar 25. Die reacties zijn dus niet weg, maar anders over de pagina's verdeeld.
Burgemeester Julia schreef:Ja, dat klopt. Allemaal spam, dus dat heb ik verwijderd. Jullie zijn helaas niet de enigen die ons al goed kunnen vindenWe moeten vandaag even kijken of en wat daar tegen te doen is.
Gisteravond hebben topics ook ineens minder pagina's gekregen maar dat is omdat ik het aantal berichten per pagina heb gewijzigd van 10 naar 25. Die reacties zijn dus niet weg, maar anders over de pagina's verdeeld.
Pom Poen schreef:Carrie schreef:Maple schreef:Fuck, nou moet ik haast nog janken ook. M'n scheidingstopicDie las ik soms nog door en dat was altijd zo fijn om nog even door te lezen. Weg...
Misschien toch een mooi moment om het af te sluiten en niet meer in het verleden te blijven hangen. Niet dat je er zo in hangt hoor, maar misschien is het juist goed zo. Helemaal klaar, weg.
Je kunt het pas afsluiten als je er zelf klaar voor bent.
'mijn' topics zijn ook weg, ik heb gelukkig een heleboel uitgeprint gekregen dat is fijn. Ik had het ook nog wel eens terug willen lezen, al die lieve steunende berichtjes. Maar goed het is nu eenmaal zo, jammer maar helaas. Aan de andere kant ook wel 'fijn' dat al die persoonlijke dingen nu 'weg' zijn (hoop ik).
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers