Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 23:41

Re: Update

Burgemeesters, toppers!!
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 23:42

Ah, ja dan is de keuze gauw gemaakt!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 23:53

Carrie schreef:
Maple schreef:Fuck, nou moet ik haast nog janken ook. M'n scheidingstopic :cry: Die las ik soms nog door en dat was altijd zo fijn om nog even door te lezen. Weg... :cry:

Misschien toch een mooi moment om het af te sluiten en niet meer in het verleden te blijven hangen. Niet dat je er zo in hangt hoor, maar misschien is het juist goed zo. Helemaal klaar, weg.

Je kunt het pas afsluiten als je er zelf klaar voor bent.
'mijn' topics zijn ook weg, ik heb gelukkig een heleboel uitgeprint gekregen dat is fijn. Ik had het ook nog wel eens terug willen lezen, al die lieve steunende berichtjes. Maar goed het is nu eenmaal zo, jammer maar helaas. Aan de andere kant ook wel 'fijn' dat al die persoonlijke dingen nu 'weg' zijn (hoop ik).
Blog: http://nog1ding.nl over liefde, luierwasjes, duurzaamheid en nog veel meer!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 23:59

Ik vind het hele gebeuren vooral vervelend voor de burgemeesters die er zoveel werk in hebben zitten en voor alle meiden die bepaalde topics af en toe nog door zouden willen lezen. Dat is zo herkenbaar voor me. Knuffel voor jullie <3
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem301

Bericht 01 Sep 2013 00:01

Dat is waar Pom poen. Bedoelde het niet rot in ieder geval. Van jou is korter geleden dan voor Maple, dus dat snap ik heel goed. Maple heeft een nieuwe lieve vriend en ze woont samen, gaat met hem een toekomst opbouwen, enz. Zonde om dan met die nare tijd bezig te blijven. Bedoelde het goed :)
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Sep 2013 00:08

Zo, ik ben er ook weer. Wat een toestand. Maar fijn hier verder te kunnen!
En nu ga ik lekker slapen.
<<

Anoniem7

Bericht 01 Sep 2013 00:19

Carrie schreef:Dat is waar Pom poen. Bedoelde het niet rot in ieder geval. Van jou is korter geleden dan voor Maple, dus dat snap ik heel goed. Maple heeft een nieuwe lieve vriend en ze woont samen, gaat met hem een toekomst opbouwen, enz. Zonde om dan met die nare tijd bezig te blijven. Bedoelde het goed :)

Het is ook niet dat ik ermee bezig wil blijven, ik vind het jammer dat ik je kennelijk toch het idee geef dat ik blijf 'hangen'. Want dat is zeker niet het geval. Het hoort gewoon bij mij. Die zeven, zeven en half jaar zijn afgesloten, maar net zoals een moeder het fijn vindt ok haar bevallingsverhaaltopic terug te lezen, vind ik het fijn dat topic er zo nu en dan eens bij te pakken. Het hoort gewoon bij me. Afsluiten betekent het boek sluiten en verder gaan,maar boeken zijn er ook om nog eens doorgebladerd te worden, die hoeven niet meteen weggegooid.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 01 Sep 2013 00:23

Joeee, beetje late reactie, maar ik zat op een verjaardag (ja ik heb nog een sociaal leven hiernaast mét ook nog gewoon leuke vriendinnen!). Maar ik ben onschuldig! Wat ik tegen Iemand zei stelde weinig voor, maar ik liet doorschemeren dat ik wist wie ze was en ik ben bang dat dat de druppel was ofzo?? Ik weet t ook niet verder hoor, maar ik heb er niks mee te maken en ben blij dat t forum weer zo snel terug is!

Group hug!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem173

Bericht 01 Sep 2013 00:27

Ik ben er ook weer! Echt vervelend hoe het gelopen is zeg. Hopelijk kunnen we hier weer snel gezellig verder met deze club'
<<

Anoniem301

Bericht 01 Sep 2013 00:35

Maple schreef:
Carrie schreef:Dat is waar Pom poen. Bedoelde het niet rot in ieder geval. Van jou is korter geleden dan voor Maple, dus dat snap ik heel goed. Maple heeft een nieuwe lieve vriend en ze woont samen, gaat met hem een toekomst opbouwen, enz. Zonde om dan met die nare tijd bezig te blijven. Bedoelde het goed :)

Het is ook niet dat ik ermee bezig wil blijven, ik vind het jammer dat ik je kennelijk toch het idee geef dat ik blijf 'hangen'. Want dat is zeker niet het geval. Het hoort gewoon bij mij. Die zeven, zeven en half jaar zijn afgesloten, maar net zoals een moeder het fijn vindt ok haar bevallingsverhaaltopic terug te lezen, vind ik het fijn dat topic er zo nu en dan eens bij te pakken. Het hoort gewoon bij me. Afsluiten betekent het boek sluiten en verder gaan,maar boeken zijn er ook om nog eens doorgebladerd te worden, die hoeven niet meteen weggegooid.

Haha mooie metafoor gebruik je. Maar waar hoor. Bedoel ook niet dat ik vind dat je blijft hangen, per se. Ik zou zelf nog een keer het boek doorlezen en het dan wel weggooien. Heb ik met mijn ex ook gedaan, klaar. Zou het niet leuk vinden als mijn vriend bijvoorbeeld steeds zoiets teurg zou willen lezen. Op een gegeven moment is het fijn om verder te gaan en je te richten op het 'nu' en de toekomst. Maar goed, wil er ook geen discissie of een big deal van maken. Ik bepaal ook voor jou niet wanneer iets klaar is, dat doe je zelf en is aan jou natuurlijk!
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Sep 2013 00:42

Wat een klote streek zeg! Wel top van de burgermeesters dat er al zo snel weer een forum is. Was al bang dat ik moest gaan afkicken. :mrgreen:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 01:01

Oh my.. wàt een vervelend gebeuren! Ik schrok wat ik op FB allemaal voorbij zag komen en wat ik hoorde via whatsapp.

Burgemeesters, super dat jullie je zo snel weer inzetten! Als er hulp nodig is voor het één of ander ben ik zeker bereid te helpen. Let me know!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Sep 2013 07:15

Ik heb het idee dat er steeds topics of pagina's in een topic verdwijnen, klopt dat? Vannacht waren er ook twee vreemde topics van een forummer genaamd Medium, vol met Franse teksten, heel apart.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Sep 2013 07:20

Idd Lady! Ik ging net om half 7 kijken en er stonden allemaal vage topics. Gebruikersnaam "showcam" heb ik ook voorbij zien komen...
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Sep 2013 07:25

Die topics heb ik idd ook gezien.
<<

Anoniem5

Bericht 01 Sep 2013 07:28

Er waren drie of vier namen met franse teksten inderdaad. Hele lappen.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Sep 2013 07:35

Ik heb dat vannacht ook gezien en ik vond het weird maar ook een beetje eng ofzo! :shock:

Het was overigens 'Medium'.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 07:40

Ja, dat klopt. Allemaal spam, dus dat heb ik verwijderd. Jullie zijn helaas niet de enigen die ons al goed kunnen vinden ;) We moeten vandaag even kijken of en wat daar tegen te doen is.

Gisteravond hebben topics ook ineens minder pagina's gekregen maar dat is omdat ik het aantal berichten per pagina heb gewijzigd van 10 naar 25. Die reacties zijn dus niet weg, maar anders over de pagina's verdeeld.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 07:49

Dat is wel fijner ja, 25 reactie ipv 10 op 1 pagina
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Sep 2013 07:50

Burgemeester Julia schreef:Ja, dat klopt. Allemaal spam, dus dat heb ik verwijderd. Jullie zijn helaas niet de enigen die ons al goed kunnen vinden ;) We moeten vandaag even kijken of en wat daar tegen te doen is.

Gisteravond hebben topics ook ineens minder pagina's gekregen maar dat is omdat ik het aantal berichten per pagina heb gewijzigd van 10 naar 25. Die reacties zijn dus niet weg, maar anders over de pagina's verdeeld.

Oh op die manier. Ik was al bang dat reacties vanuit het niets weer verdwenen, maar dat is gelukkig niet zo.

Overigens Burgemeesters, complimenten en respect voor jullie. Echt fantastisch hoe jullie je inzetten voor het forum en dus voor ons!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 146

Bericht 01 Sep 2013 08:08

Hé, wat kl#te dat het oude forum gehackt is.

Maar top snelle reactie van de burgemeesters! :-)
<<

YMB

Kwebbel

Bericht 01 Sep 2013 08:46

Ook vanaf hier de complimenten voor de burgemeesters!!
NoName
09-12-2012
22-06-2015
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 01 Sep 2013 08:48

Burgemeester Julia schreef:Ja, dat klopt. Allemaal spam, dus dat heb ik verwijderd. Jullie zijn helaas niet de enigen die ons al goed kunnen vinden ;) We moeten vandaag even kijken of en wat daar tegen te doen is.

Dat laatste is fijn!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 09:01

Pom Poen schreef:
Carrie schreef:
Maple schreef:Fuck, nou moet ik haast nog janken ook. M'n scheidingstopic :cry: Die las ik soms nog door en dat was altijd zo fijn om nog even door te lezen. Weg... :cry:

Misschien toch een mooi moment om het af te sluiten en niet meer in het verleden te blijven hangen. Niet dat je er zo in hangt hoor, maar misschien is het juist goed zo. Helemaal klaar, weg.

Je kunt het pas afsluiten als je er zelf klaar voor bent.
'mijn' topics zijn ook weg, ik heb gelukkig een heleboel uitgeprint gekregen dat is fijn. Ik had het ook nog wel eens terug willen lezen, al die lieve steunende berichtjes. Maar goed het is nu eenmaal zo, jammer maar helaas. Aan de andere kant ook wel 'fijn' dat al die persoonlijke dingen nu 'weg' zijn (hoop ik).

Ik vind het ook erg jammer dat het weg is. Ik plaats nooit persoonlijke dingen. Maar toen mijn vader ziek werd heb ik dat wel gedaan en vond het heel fijn om de berichtjes te lezen. Helaas heb ik er nog niks van geprint. Daarvan is dus wel alles weg.
10-08-2017 ♥
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 09:02

Ten eerste echt super hoe snel jullie Burgemeesters dit forum hebben opgezet! Echt respect ! Super!

Nicky> lekker gaan genieten van je vakantie ! Heb je zeker wel verdiend!

Maar jeetje wat belachelijk dat het zo moet zeg met het andere forum :( Ik kan mij voorstellen dat de pijlen op iemand (bedoel dan algemeen iemand maar toevallig ook iemand haha) gericht zijn, het is allemaal te toevallig.
Stel dat zij het is, men kotst haar denk ik dan zo uit. Tenminste ik wel, als ze het echt is.
En echt zuur na al het werk wat er verricht is :(

Maar goed we gaan lekker hier verder met elkaar :) We bouwen het weer op.

Nicky (of andere burgemeesters) kost dit forum nu wel extra geld? Wordt het duurder? Moeten we bijspringen?
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken