Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 22:50

Re: Update

Ik krijg nu steeds heel veel 'internal error's. Heeft iemand anders dit ook? Gewoon als ik op een pijler klik bijvoorbeeld of als hij terug wil gaan naar de pagina als ik een reactie heb geplaatst.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 31 Aug 2013 22:51

Ben er ook weer! Gewoon via de site zegmaaryes.nl
Top dat jullie het zo snel opzetten burgemeesters!
2019
2022
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:51

Kenya schreef:Ik krijg nu steeds heel veel 'internal error's. Heeft iemand anders dit ook? Gewoon als ik op een pijler klik bijvoorbeeld of als hij terug wil gaan naar de pagina als ik een reactie heb geplaatst.

Ja ik ook veel. Maar even vernieuwen en het is weer goed. Zal wel komen omdat de burgemeesters achter de schermen druk zijn ofzo? Of zijn jullie intussen al toe aan nachtrust?
<<

Anoniem12

Bericht 31 Aug 2013 22:52

Ja dat heb ik ook Kenya.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Kenya schreef:Ik krijg nu steeds heel veel 'internal error's. Heeft iemand anders dit ook? Gewoon als ik op een pijler klik bijvoorbeeld of als hij terug wil gaan naar de pagina als ik een reactie heb geplaatst.

Dat heb ik ook!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem33

Ik krijg ook niks geplaatst...
<<

Anoniem33

Bericht 31 Aug 2013 22:53

gek... nu wel in 1 keer!! net tot 4 keer toe wat geprobeerd maar niet gelukt.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 22:53

Marin schreef:

Ja ik ook veel. Maar even vernieuwen en het is weer goed. Zal wel komen omdat de burgemeesters achter de schermen druk zijn ofzo? Of zijn jullie intussen al toe aan nachtrust?

We zitten op een server die het eigenlijk niet zo goed trekt. Als er 20 mensen dezelfde handeling verrichten, bijvoorbeeld de startpagina vernieuwen, dan klopt het forum er even uit.
Ik ga volgende week 'helaas' op vakantie. Maar over een maandje ongeveer zullen we het forum overhevelen naar een grotere server. Zeker nu het hier even heel erg druk is kun je er best wel wat last van krijgen. Sorry!
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:54

Joh daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Wel zou ik het misschien even apart ergens duidelijk melden dat dit komt door overbelasting en dat dat t.z.t beter wordt. Anders blijf je daar vragen over beantwoorden.
En ga please genieten van je vakantie, dat heb je wel verdiend.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 22:55

Yes. Ga morgen denk ik even een mededeling maken bovenaan de pagina's, met een kleine update erin etc. Om al die pagina's terug te lezen, is ook een beetje teveel van het goede natuurlijk.
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 22:56

Ah, vandaar! Tot nu toe is het even refreshen en dan gaat t weer goed, dus als het daarbij blijft...

Fijne vakantie alvast!!!
<<

Anoniem301

Bericht 31 Aug 2013 22:57

Toen ik het mijn vriend vertelde zei hij "misschien moet je er ook een keer mee stoppen dan" ik zei "no way, volgens mij zitten we er nog als we 40 zijn!"
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 22:59

Carrie schreef:Toen ik het mijn vriend vertelde zei hij "misschien moet je er ook een keer mee stoppen dan" ik zei "no way, volgens mij zitten we er nog als we 40 zijn!"

Mijn vriend: "Oh das ook een goeie".

:roll:
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 22:59

Dat lijkt me wel het leukste. Maken we elkanders ontwikkelingen mee. Mag toch hopen dat ik me ergens in de lijn ontwikkel. :P Maar lijkt me zo gaaf om iedereen te blijven volgen. Zie me al helemaal zitten als 60 jarige achter mijn yescafe. :P
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 23:00

Ik wil wel nog forum babies krijgen hoor!
<<

Anoniem91

Bericht 31 Aug 2013 23:00

Zo! Ik ben werken en ik mis van alles, hoorde alweer dat ik werd genoemd. Misschien geeft smikkell het wel gedaan en goh laten we reva ook meteen de schuld geven.
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 23:03

Weetjewel schreef:Zo! Ik ben werken en ik mis van alles, hoorde alweer dat ik werd genoemd. Misschien geeft smikkell het wel gedaan en goh laten we reva ook meteen de schuld geven.

Volgens mij was dat een misverstand en is het alweer uit de wereld geholpen. Kalm aan, denk aan je hart.
<<

Anoniem91

Bericht 31 Aug 2013 23:05

Gaat prima met mijn hart hoor! Ik ga eens even alles lezen want ik heb zelfs mijn naborrel overgeslagen!
<<

Reva

Bericht 31 Aug 2013 23:05

Echt. Mijn slaapkamer is mijn alibi. Als jullie zouden zien hoe die ontploft is omdat ik ging opruimen, kan ik onmogelijk vanmiddag even een forum hebben verwijderd. Muaha.
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 23:07

Weetjewel schreef:Gaat prima met mijn hart hoor! Ik ga eens even alles lezen want ik heb zelfs mijn naborrel overgeslagen!

Gelukkig maar! ;) Je bedoelt borrel van je werk overslaan om te kunnen forummen?
<<

Snirp

Bericht 31 Aug 2013 23:08

Pffff, wat een verhaal!!
Ik ga nu lekker slapen, maar kom morgen weer terug :p.
Mijn avatar aanpassen en alles eens rustig doorlezen!

Echt petje af voor alle burgemeesters!!!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 23:17

Steep is weer present!

Qua soapie gehalte is dit beter als GTST..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem91

Bericht 31 Aug 2013 23:20

Kenya schreef:
Weetjewel schreef:Gaat prima met mijn hart hoor! Ik ga eens even alles lezen want ik heb zelfs mijn naborrel overgeslagen!

Gelukkig maar! ;) Je bedoelt borrel van je werk overslaan om te kunnen forummen?

Juist!!!!
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 23:25

Weetjewel schreef:
Kenya schreef:

Juist!!!!

Haha, te nieuwsgierig of te verslaafd? Ik sla zelf niet gauw borrels over :mrgreen:
<<

Anoniem91

Bericht 31 Aug 2013 23:34

Ik was het sowieso al zat! Had een kasverschil die ik niet kon verklaren en heb er deze week ook 33 uur opzitten.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken