Kenya schreef:Ik krijg nu steeds heel veel 'internal error's. Heeft iemand anders dit ook? Gewoon als ik op een pijler klik bijvoorbeeld of als hij terug wil gaan naar de pagina als ik een reactie heb geplaatst.
Kenya schreef:Ik krijg nu steeds heel veel 'internal error's. Heeft iemand anders dit ook? Gewoon als ik op een pijler klik bijvoorbeeld of als hij terug wil gaan naar de pagina als ik een reactie heb geplaatst.
Marin schreef:Kenya schreef:Ik krijg nu steeds heel veel 'internal error's. Heeft iemand anders dit ook? Gewoon als ik op een pijler klik bijvoorbeeld of als hij terug wil gaan naar de pagina als ik een reactie heb geplaatst.
Ja ik ook veel. Maar even vernieuwen en het is weer goed. Zal wel komen omdat de burgemeesters achter de schermen druk zijn ofzo? Of zijn jullie intussen al toe aan nachtrust?
Carrie schreef:Toen ik het mijn vriend vertelde zei hij "misschien moet je er ook een keer mee stoppen dan" ik zei "no way, volgens mij zitten we er nog als we 40 zijn!"
Weetjewel schreef:Zo! Ik ben werken en ik mis van alles, hoorde alweer dat ik werd genoemd. Misschien geeft smikkell het wel gedaan en goh laten we reva ook meteen de schuld geven.
Weetjewel schreef:Gaat prima met mijn hart hoor! Ik ga eens even alles lezen want ik heb zelfs mijn naborrel overgeslagen!
Kenya schreef:Weetjewel schreef:Gaat prima met mijn hart hoor! Ik ga eens even alles lezen want ik heb zelfs mijn naborrel overgeslagen!
Gelukkig maar!Je bedoelt borrel van je werk overslaan om te kunnen forummen?
Weetjewel schreef:Kenya schreef:Weetjewel schreef:Gaat prima met mijn hart hoor! Ik ga eens even alles lezen want ik heb zelfs mijn naborrel overgeslagen!
Gelukkig maar!Je bedoelt borrel van je werk overslaan om te kunnen forummen?
Juist!!!!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers