Rush schreef:Lejow schreef:Zo... ik ga een avondje uit eten
Wat heb je gehad, popcorn?
Luce schreef:Is het veel gedoe om verschillende pijlers aan te maken burgemeesters? Want wij kunnen ze zelf natuurlijk wel weet opvullen. Foto's hoeven er nog niet bij ofzo
Rush schreef:Rush-tig aan hoor!
Rush schreef:Lejow schreef:Zo... ik ga een avondje uit eten
Wat heb je gehad, popcorn?
Rush schreef:Ik denk dat we binnenkort wel weer 'echte' smileys krijgen. Deze zijn wel een beetje 1998.
Maple schreef:Fuck, nou moet ik haast nog janken ook. M'n scheidingstopicDie las ik soms nog door en dat was altijd zo fijn om nog even door te lezen. Weg...
Maple schreef:Fuck, nou moet ik haast nog janken ook. M'n scheidingstopicDie las ik soms nog door en dat was altijd zo fijn om nog even door te lezen. Weg...
Zora schreef:Maple schreef:Fuck, nou moet ik haast nog janken ook. M'n scheidingstopicDie las ik soms nog door en dat was altijd zo fijn om nog even door te lezen. Weg...
Ik las de laatste dagen ook af en toe nog even het topic over mijn miskraam... Zoveel lieve berichtjes..
Burgemeester Nicky schreef:Maple schreef:Fuck, nou moet ik haast nog janken ook. M'n scheidingstopicDie las ik soms nog door en dat was altijd zo fijn om nog even door te lezen. Weg...
Je kunt het topic proberen te vinden in google. Dan kun je via in cache terughalen wellicht!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers