Re: Update
Het is tijd om eerlijk te zijn ben ik bang.
Zoals jullie vandaag hebben gemerkt was in een fractie van een seconde het hele forum plat. We zijn heel even een paar minuten terug geweest. Wij, de enige echte burgemeesters van het forum waren van de site afgegooid. Ik heb nog even snel een reactie kunnen posten met een nieuw account, maar sindsdien is het oude forum weer helemaal uit de lucht.
Het zijn voor ons even hele hectische tijden waarbij we in korte tijd snel moeten schakelen. Wat we gaan vertellen zijn vermoedens, maar wel sterke vermoedens. Al die tijd, sinds dat de oude beheerder zich had teruggetrokken van het forum was ze nog wel de beheerder. Zij wilde geen afstand doen van het forum. Alles stond op haar naam. Wij konden niks, we konden geen back-up maken zodat we een nieuw forum op konden zetten of wat dan ook. Wij hebben ervoor gekozen om het zo te laten. De admin logde zich verder niet in, dus we konden eigenlijk op dezelfde voet verder gaan.
Totdat vandaag geschiedenis werd. Wat er precies aan de hand is weten we niet. We weten wel dat het 'oude' forum uit de lucht is en dat we gehackt zijn op onze facebook/twitter en mail. Van de eerste twee hebben we alles weer in eigen beheer. De mail zijn we nog steeds 'kwijt'. Toeval? Ik geloof daar niet zo in. Op dit moment heb ik zelf alles in mijn beheer. Zowel de twitter en facebook staan op mijn naam en daar heeft nog niemand de gegevens van gekregen. Deze domeinnaam was godzijdank al in mijn eigen beheer, waardoor we nu een ander forum erop hebben kunnen zetten.
Ik ben 1 x genaaid, dat heeft me echt pijn gedaan. En vanmiddag ben ik volgens mij voor de tweede keer genaaid. Wij zullen zo eerlijk mogelijk zijn, maar voor alsnog is het niks meer dan vermoedens. Mijn hoofd is leeg, ruim 1000 dagen, weg?!
Wij zullen zoveel mogelijk proberen te reageren, maar vooralsnog weten we niks. We moeten even nadenken wat we hier verder mee gaan doen.
Sorry voor deze warrige post. Ik weet bijna net zoveel als jullie. Vrij weinig dus.