Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 18:54

Re: Update

Lieve dames,

Het is tijd om eerlijk te zijn ben ik bang.
Zoals jullie vandaag hebben gemerkt was in een fractie van een seconde het hele forum plat. We zijn heel even een paar minuten terug geweest. Wij, de enige echte burgemeesters van het forum waren van de site afgegooid. Ik heb nog even snel een reactie kunnen posten met een nieuw account, maar sindsdien is het oude forum weer helemaal uit de lucht.

Het zijn voor ons even hele hectische tijden waarbij we in korte tijd snel moeten schakelen. Wat we gaan vertellen zijn vermoedens, maar wel sterke vermoedens. Al die tijd, sinds dat de oude beheerder zich had teruggetrokken van het forum was ze nog wel de beheerder. Zij wilde geen afstand doen van het forum. Alles stond op haar naam. Wij konden niks, we konden geen back-up maken zodat we een nieuw forum op konden zetten of wat dan ook. Wij hebben ervoor gekozen om het zo te laten. De admin logde zich verder niet in, dus we konden eigenlijk op dezelfde voet verder gaan.

Totdat vandaag geschiedenis werd. Wat er precies aan de hand is weten we niet. We weten wel dat het 'oude' forum uit de lucht is en dat we gehackt zijn op onze facebook/twitter en mail. Van de eerste twee hebben we alles weer in eigen beheer. De mail zijn we nog steeds 'kwijt'. Toeval? Ik geloof daar niet zo in. Op dit moment heb ik zelf alles in mijn beheer. Zowel de twitter en facebook staan op mijn naam en daar heeft nog niemand de gegevens van gekregen. Deze domeinnaam was godzijdank al in mijn eigen beheer, waardoor we nu een ander forum erop hebben kunnen zetten.

Ik ben 1 x genaaid, dat heeft me echt pijn gedaan. En vanmiddag ben ik volgens mij voor de tweede keer genaaid. Wij zullen zo eerlijk mogelijk zijn, maar voor alsnog is het niks meer dan vermoedens. Mijn hoofd is leeg, ruim 1000 dagen, weg?!

Wij zullen zoveel mogelijk proberen te reageren, maar vooralsnog weten we niks. We moeten even nadenken wat we hier verder mee gaan doen.

Sorry voor deze warrige post. Ik weet bijna net zoveel als jullie. Vrij weinig dus.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 18:56

Wat een naai streek. Dat kan geen toeval zijn.

Sterkte, Nicky!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2013 18:57

burgemeester nicky ik kan alleen maar zeggen respect dat je dit nu doet. Waarschijnlijk in je vrije tijd. En wat je zegt het kan toch niet zijn dat die 1000 dagen ineens weg zijn
Afbeelding
<<

Zero

Bericht 31 Aug 2013 18:58

Oke, dat was even een tegenvaller.
Ah well. We hebben een nieuw forum :) Als we er in blijven sulken, dan heeft degene die ons forum heeft gehackt zijn/haar zin.
Yolo!

(Ben nu wel mijn capt'n status kwijt :ugeek: maar dat betekent niet dat jullie me nu voor doetje aan kunnen zien. Ik ben nog steeds Capt'n)
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 18:59

For ever and always. Hero Zero!
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 18:59

Jeetje Nicky, het is toch niet normaal. Ik vind het echt heel erg voor je/jullie/ons. Wat een bizarre wending.
Als ik iets kan doen, laat je 't maar weten. Deze website heb ik al gedeeld op FB in elk geval. Succes er mee! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Ja het is 'maar' een forum, maar dat iemand van onze oude garde, zoiets kan doen.. Ik vind dat wel echt schokkend. Iemand met wie ik dacht te kennen, wekelijks zag en bevriend mee dacht te zijn. Echt heel erg dit. Veel succes met het opruimen van deze rotzooi, laat maar weten als we als forummers iets kunnen betekenen qua opbouw van dit forum ofzo. Maar voor nu alles veilig stellen door jullie, neem ik aan.
<<

Anoniem22

Bericht 31 Aug 2013 19:00

Om te janken! Hoe sneu kan iemand zijn.
<<

Anoniem119

PS. Als het forum er hier even uit ligt, hoeven we niet direct bang te zijn toch? Dat zie ik af en toe gebeuren, maar dan heeft het niets met de hacker te maken hoop ik? Maar dat jullie bezig zijn?
<<

Burgemeester Julia

Sarah1985, Actieforum maakt waarschijnlijk zelf wel back ups maar aangezien wij niet de Adminrechten hadden is de kans dat we die kunnen bemachtigen héél erg klein.
<<

Anoniem66

Bericht 31 Aug 2013 19:01

Dan moeten we maar gewoon door met dit forum. Dat alles kwijt is is jammer, maar geen wereldramp lijkt me toch?
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 19:01

Daarmee wordt ' one direction' wel een soort logisch. Symbolisch. 1 kant op.... haar kant op.
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 19:02

Nu snap ik toch één ding niet. Als je zegt afstand te doen van het forum, alle gegevens over zult doen aan de Burgemeesters, waarom dit vervolgens dan niet doen? Dan heeft dit doel er altijd al achter gezeten. Dat kan toch niet anders?

Ik hoop dat we een nieuwe doorstart kunnen maken.
<<

Anoniem22

Hoe zit het eigenlijk juridisch gezien met iets als hacken? Kan je daar aangifte van doen? Is er een mogelijkheid dat je de website weer terug in beheer kan krijgen? Al gaat dat laatste lastig worden als de persoon in kwestie er nog altijd eigenaar van was.
<<

Burgemeester Julia

PS. Als het forum er hier even uit ligt, hoeven we niet direct bang te zijn toch? Dat zie ik af en toe gebeuren, maar dan heeft het niets met de hacker te maken hoop ik? Maar dat jullie bezig zijn?

Nee, de hacker kan hier niks. Dat ligt inderdaad aan werkzaamheden achter de schermen.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Jeetje wat klote allemaal zeg. Fijn dat jullie dit hebben opgezet!
<<

Anoniem126

Bericht 31 Aug 2013 19:03

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 11:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem4

Wat een rotstreek :evil:

Hopelijk kunnen we hier met zijn allen een nieuwe start maken.
<<

Burgemeester Julia

Nyx, ze heeft dus niet alles overgedaan. Dat wilde ze niet, omdat ze bang was dat wij alles zouden verwijderen :?
<<

Anoniem119

Ik weet nog niet hoe ik een bericht kan quoten hier, maar dank je Burgemeester Julia, dat is prima dan. Dan kan ik dat ook aan forummers vertellen die er nog niet op kunnen komen (is een aantal die dit nu nog niet lukt, krijgen steeds foutmelding. Maar dat komt wel goed dan).
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 19:04

Het zijn nog steeds vermoedens. Ik kan het niet voor 100% zekerheid zeggen. Maar zoals ik zeg, ik geloof niet in toeval. Ik zal de eerste zijn die mijn excuses aanbiedt als blijkt dat ik er totaal naast zit. Maar tot die tijd, wil ik dit wel met jullie delen.

Lief dat je zo meehelpt Marin. Alle hulp is welkom. op dit moment gaan we nog geen nieuwe pijlers maken. Even kijken hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Voor sommige is het forum nog onbereikbaar, of valt er regelmatig uit. Dat komt door ons inderdaad. Je kunt het ook proberen via nieuw.zegmaaryes.nl die is stabiel voor zover wij weten.

Ik ben de enige die toegang heeft tot de domeinnaam zegmaaryes.nl en nieuw.zegmaaryes dus ook. Daar kun je zeker van zijn. Via deze link kan op dit moment dus niet extern aan gerotzooid worden. Dat we via deze site gehackt kunnen worden is vrijwel nihil.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 31 Aug 2013 19:05

Quoten lukt mij ook nog niet helemaal goed, het is voor ons ook even uitvogelen hoe het werkt :D
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 19:06

Quoten is hier nog niet mogelijk, dus dan maar even zo.

Julia, dat is toch een dom argument? Degenen die het meest hard werken aan het forum willen het forum verwijderen omdat ? Echt, en nu is het weg. Lijkt echt wel voorbedachte rade. Op een dag dat niemand kijkt het overnemen en in de prullenbak gooien. Zo verschrikkelijk gemeen!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Pff, wat een rotstreek zeg.

Maar burgemeesters, echt top dat jullie dit zo snel oppikken! Jullie moeten ook maar a la minute alles uit je handen laten vallen. Echt complimenten!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Ik sta perplex, wat een achterlijke streek. Wel een groot compliment voor de burgemeesters voor het snelle handelen.

Een forum is meer dan een site, dat wis je niet zomaar uit ;)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem12

Ik ben er ook, na de FB post van Marin.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken