Re: Update
Suus schreef:Maar het is het proberen waard toch? (Quoten lukt me niet...) Je kunt het verhaal uitleggen?
Het is het proberen waard idd.
Suus schreef:Maar het is het proberen waard toch? (Quoten lukt me niet...) Je kunt het verhaal uitleggen?
Burgemeester Nicky schreef:Susan schreef:Zora schreef:Joehoe thanks to Marin ben ik er ook!
Mijn vriend zegt (wat een handige vriendjes hier allemaal) dat zegmaaryes het grootste forum/topforum is van actieforum en zegt dat als we contact opnemen met hen er best wat mogelijk moet zijn. Jullie zijn hier vast hard mee bezig Burgemeesters hoor, maar dacht, zeg het toch even
Wellicht dat we nog wat kunnen terughalen!
Ja, maar formeel gezien was het gewoon nog haar forum, ik denk dat we weinig kunnen beginnen bij Actieforum. Wij kunnen dan wel beweren dat zij haar handen er vanaf had getrokken, maar als zij dat nu ontkent dan kunnen wij wel zoveel zeggen.
Inderdaad.
Luce schreef:Voor de mensen die gezeur hebben met hun avatar: in paint kun je je afbeelding verkleinen. Je kunt daarbij pixels aangeven. Het ding mag maximaal 90 bij 90 pixels zijn.
Luce schreef:Voor de mensen die gezeur hebben met hun avatar: in paint kun je je afbeelding verkleinen. Je kunt daarbij pixels aangeven. Het ding mag maximaal 90 bij 90 pixels zijn.
Luce schreef:Is het veel gedoe om verschillende pijlers aan te maken burgemeesters? Want wij kunnen ze zelf natuurlijk wel weet opvullen. Foto's hoeven er nog niet bij ofzo
Puggle schreef:Ik krijg geen avatar gevonden. Niks is goed genoeg zegt tie
Lejow schreef:Zo... ik ga een avondje uit eten
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers