Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 20:38

Re: Update

Maple schreef:
Nyx schreef:Het oude forum mag dan voor ons uit de lucht zijn, maar hij is nog steeds in beheer van Iemand.

Ik wens d'r veel plezier in d'r eentje.

Daar gaat het me niet zozeer om. Het gaat me om mijn gegevens/verhalen/biechten/troepjes. Ik word hier zeer kriegelig van ineens. Als ze er dan toch zo nodig vanaf wilde, waarom niet gewoon op de deleteknop drukken. Maakt me ook nog pissig ook.

Trouwens, vind deze lettertype wel erg fijn.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 20:39

Triest zeg, waarom zou je zoiets doen....maar vooralsnog alleen geruchten dus.
<<

Anoniem301

Kan het ingesteld worden dat de avatar groter mag? Want mij lukt het niet.
<<

Anoniem 52

Voor alle duidelijkheid; Weetjewel heeft hier niets mee te maken.
<<

Anoniem32

Bericht 31 Aug 2013 20:40

Jammer ik had altijd gedacht dat Zusje een leuke meid was. Maar blijkbaar gaat er meer schuil achter haar als ze dit soort zinloze acties uithaalt.

Maar what the hell we beginnen gewoon lekker opnieuw
<<

Anoniem119

Sea of Trees schreef:Triest zeg, waarom zou je zoiets doen....maar vooralsnog alleen geruchten dus.

Nou, ga er maar vanuit dat het waar is. De burgemeesters denken hier ook sterk aan en niemand anders had toegang tot het Admin account, dat was zij nog altijd. Ze zei zelf niet meer op het forum te komen (wat dus sinds kort wel weer zo was), maar nu heeft ze flinke fikse misbruik van dat account weten te maken.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Wat een achterlijk gedoetje zeg... Complimenten voor de burgemeesters in ieder geval!

Maaarrrr... Ik ben er ook weer :D
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem113

Bericht 31 Aug 2013 20:42

Wat een rotstreek zeg. Ik hoop dat jullie er achter kunnen komen wie dit gedaan heeft.
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 20:42

Nyx schreef:
Maple schreef:
Nyx schreef:Het oude forum mag dan voor ons uit de lucht zijn, maar hij is nog steeds in beheer van Iemand.

Ik wens d'r veel plezier in d'r eentje.

Daar gaat het me niet zozeer om. Het gaat me om mijn gegevens/verhalen/biechten/troepjes. Ik word hier zeer kriegelig van ineens. Als ze er dan toch zo nodig vanaf wilde, waarom niet gewoon op de deleteknop drukken. Maakt me ook nog pissig ook.

Trouwens, vind deze lettertype wel erg fijn.

Ja, van mij staan er ook wel een heleboel privacygevoelige dingen. Maar ze doet er maar mee wat ze niet laten kan, zij heeft daar in d'r eentje een forum bomvol informatie, maar wij hebben hier straks een fijn, gezellig en nu dan eindlijk maar toch een betrouwbaar forum. Zij is de grote 'verliezer' hoor ;)

Ik vind dit forum ook wel fijn eigenlijk. Denk dat ik hier wel aan kan wennen.
Laatst gewijzigd door Anoniem7 op 31 Aug 2013 20:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 20:43

Jammer dat dit zo moest lopen! Wel super dat dit er nu al is!! Top van de burgemeesters!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Joehoe thanks to Marin ben ik er ook!

Mijn vriend zegt (wat een handige vriendjes hier allemaal :)) dat zegmaaryes het grootste forum/topforum is van actieforum en zegt dat als we contact opnemen met hen er best wat mogelijk moet zijn. Jullie zijn hier vast hard mee bezig Burgemeesters hoor, maar dacht, zeg het toch even :) Wellicht dat we nog wat kunnen terughalen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Ik baal wel een beetje van mijn Madurodamquote.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 20:44

Marin schreef:
Sea of Trees schreef:Triest zeg, waarom zou je zoiets doen....maar vooralsnog alleen geruchten dus.

Nou, ga er maar vanuit dat het waar is. De burgemeesters denken hier ook sterk aan en niemand anders had toegang tot het Admin account, dat was zij nog altijd. Ze zei zelf niet meer op het forum te komen (wat dus sinds kort wel weer zo was), maar nu heeft ze flinke fikse misbruik van dat account weten te maken.

Wat een kut streek, dan zit er iets niet goed bij je hoor...
<<

Anoniem301

Bericht 31 Aug 2013 20:44

Susan schreef:Ik baal wel een beetje van mijn Madurodamquote.

Haha ja die was echt EPIC.
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 20:45

Ik vond Madordam eigenlijk maar tegenvallen. Heel klein ook.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2013 20:45

Zora schreef:Joehoe thanks to Marin ben ik er ook!

Mijn vriend zegt (wat een handige vriendjes hier allemaal :)) dat zegmaaryes het grootste forum/topforum is van actieforum en zegt dat als we contact opnemen met hen er best wat mogelijk moet zijn. Jullie zijn hier vast hard mee bezig Burgemeesters hoor, maar dacht, zeg het toch even :) Wellicht dat we nog wat kunnen terughalen!

Ja, maar formeel gezien was het gewoon nog haar forum, ik denk dat we weinig kunnen beginnen bij Actieforum. Wij kunnen dan wel beweren dat zij haar handen er vanaf had getrokken, maar als zij dat nu ontkent dan kunnen wij wel zoveel zeggen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2013 20:46

Maple schreef:

Haha, volgens mij stond er dat je het een saaiig iets vond. En heel klein ook.
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 20:48

Susan schreef:
Maple schreef:

Ik geef m'n copyright woelmuis handen, je mag editten ;)

Volgens mij was het idd:

Ik vond Madorudam maar een saaiig iets. Heel klein ook.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 20:48

Susan schreef:
Zora schreef:Joehoe thanks to Marin ben ik er ook!

Ja, maar formeel gezien was het gewoon nog haar forum, ik denk dat we weinig kunnen beginnen bij Actieforum. Wij kunnen dan wel beweren dat zij haar handen er vanaf had getrokken, maar als zij dat nu ontkent dan kunnen wij wel zoveel zeggen.

Inderdaad.
<<

Anoniem64

Bericht 31 Aug 2013 20:49

Marin schreef:

Toevallig viel Iemand me deze week ineens op omdat ze ineens heel actief was in het liefde/relatie/seksbiechttopic, en ze was al sinds mei geregistreerd! Maar de laatste week schreef ze ineens weer volop mee. En vanmiddag kreeg ik ineens het vermoeden dat het Zusje wel eens kon zijn nav iets wat ze typte, en ja hoor.
Heel triest dat dit zo moet allemaal.
<<

Anoniem7

Uitttt handen Maple, uittt handen. Niks 'woelmuis'.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Maar het is het proberen waard toch? (Quoten lukt me niet...) Je kunt het verhaal uitleggen?
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem219

Susan schreef:
Maple schreef:

volgens mij stond er inderdaad:

ik vond madurodam maar een saaigs iets. Heel klein ook.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 20:50

Ik kan nog wel inloggen op het oude forum, maar er staat dat ze bezig is met onderhoud....
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

anoniem39

Bericht 31 Aug 2013 20:50

Bij mij ook Dora.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken