Re: Update
Mickey schreef:Ff testen of ik alweer een avatar heb...
Nope... Geen avatar... Naja... Ben nu via gsm aan't forummen, dus komt wel een andere keer.
11.12.2014
Mickey schreef:Ff testen of ik alweer een avatar heb...
Alibi schreef:Dat laatste snap ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom niet gelijk verder gegaan op zegmaaryes zonder ook maar iets met actieforum van doen te hebben?
Alibi schreef:Dat laatste snap ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom niet gelijk verder gegaan op zegmaaryes zonder ook maar iets met actieforum van doen te hebben?
Ik had haar btw op fb, maar zag vandaag dat we geen vriendjes meer waren.
Burgemeester Nicky schreef:Alibi schreef:Dat laatste snap ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom niet gelijk verder gegaan op zegmaaryes zonder ook maar iets met actieforum van doen te hebben?
Omdat het heel veel tijd kost om weer zo'n zelfde forum te maken zoals we die hadden. Met alle instellingen etc. zoals we die nu hadden staan. Dat is geleidelijk aan zo gegroeid. En ja, je had er iets van kunnen maken door er de tijd voor te nemen en dan op die manier langzaam over te gaan. Maar die keuze hebben we toentertijd niet gemaakt. En nu is het te laat om het nog te veranderen.
Maple schreef:Carrie schreef:Hoe is je dat gelukt Maple? Mijn oude avatar lukt helaas niet
Via Google op afbeeldingen zoeken, en dan kun je via 'zoekhulpmiddelen' geloof ik de grootte bij de afbeeldingen weer laten geven. Ik ben nog niet tevreden en hoop dat de grootte binnenkort omhoog kan, zodat ik een leukere avatar kan nemen. Maargoed, ik ben nu in elk geval t onderscheiden
Of, en ik mis het om een verborgen link te kunnen plaatsen n m'n onderschrift! Maar dat komt vast nog wel.
Alibi schreef:Burgemeester Nicky schreef:Alibi schreef:Dat laatste snap ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom niet gelijk verder gegaan op zegmaaryes zonder ook maar iets met actieforum van doen te hebben?
Omdat het heel veel tijd kost om weer zo'n zelfde forum te maken zoals we die hadden. Met alle instellingen etc. zoals we die nu hadden staan. Dat is geleidelijk aan zo gegroeid. En ja, je had er iets van kunnen maken door er de tijd voor te nemen en dan op die manier langzaam over te gaan. Maar die keuze hebben we toentertijd niet gemaakt. En nu is het te laat om het nog te veranderen.
Helaas is het nu te laat inderdaad.
Kunnen jullie via dit forum haar ip blokkeren?
Sea of Trees schreef:Kan even een kleine update geven van dit verhaal? Begrijp ik nou goed dat Weetjewel het forum heeft gehackt?
Maple schreef:Wat ben ik nu trouwens blij dat mensen elkaar op Facebook en Twitter hebben. Hoop dat de mensen die niemand op social media hebben uiteindelijk toch hun weg naar hier vinden. Omdat ik uiteindelijk toch ook via een omweg ben gekomen...
Annie24 schreef:Ik heb 'm ook gevonden, maar mijn avatar lukt niet
Sea of Trees schreef:Kan even een kleine update geven van dit verhaal? Begrijp ik nou goed dat Weetjewel het forum heeft gehackt?
Nyx schreef:Het oude forum mag dan voor ons uit de lucht zijn, maar hij is nog steeds in beheer van Iemand.
Reev schreef:Sea of Trees schreef:Kan even een kleine update geven van dit verhaal? Begrijp ik nou goed dat Weetjewel het forum heeft gehackt?
Jezus. Typisch, het staat er heel duidelijk hoor.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers