Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 19:27

Re: Update

Mickey schreef:Ff testen of ik alweer een avatar heb...

Nope... Geen avatar... Naja... Ben nu via gsm aan't forummen, dus komt wel een andere keer.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 19:27

Alibi schreef:Dat laatste snap ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom niet gelijk verder gegaan op zegmaaryes zonder ook maar iets met actieforum van doen te hebben?

Omdat het heel veel tijd kost om weer zo'n zelfde forum te maken zoals we die hadden. Met alle instellingen etc. zoals we die nu hadden staan. Dat is geleidelijk aan zo gegroeid. En ja, je had er iets van kunnen maken door er de tijd voor te nemen en dan op die manier langzaam over te gaan. Maar die keuze hebben we toentertijd niet gemaakt. En nu is het te laat om het nog te veranderen.
<<

*foef*

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 31 Aug 2013 19:28

Wat een trut. Mag toch hopen dat ze geblokkeerd word zodra ze weer een keer verschijnt.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 31 Aug 2013 19:29

Alibi schreef:Dat laatste snap ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom niet gelijk verder gegaan op zegmaaryes zonder ook maar iets met actieforum van doen te hebben?
Ik had haar btw op fb, maar zag vandaag dat we geen vriendjes meer waren.
Omdat dat dus betekent dat alles weg zou zijn. Er was geen manier om zonder haar door te gaan maar alle content van het forum te behouden. Met haar doorgaan was geen ideale situatie maar het leek ons de meest handige.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Ik lees trouwens dat mensen het hebben over gegevens die nu op straat liggen, maar die gegevens stonden eerst toch ook gewoon open en bloot? Of hebben jullie het over privéberichten enzo?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem33

Ben ik ook weer!!! Ben helemaal verbaasd hierover zeg.... Hoe triest kun je zijn?
<<

Anoniem193

Bericht 31 Aug 2013 19:30

Burgemeester Nicky schreef:

Omdat het heel veel tijd kost om weer zo'n zelfde forum te maken zoals we die hadden. Met alle instellingen etc. zoals we die nu hadden staan. Dat is geleidelijk aan zo gegroeid. En ja, je had er iets van kunnen maken door er de tijd voor te nemen en dan op die manier langzaam over te gaan. Maar die keuze hebben we toentertijd niet gemaakt. En nu is het te laat om het nog te veranderen.

Helaas is het nu te laat inderdaad.
Kunnen jullie via dit forum haar ip blokkeren?
<<

Anoniem301

Bericht 31 Aug 2013 19:31

Maple schreef:
Carrie schreef:Hoe is je dat gelukt Maple? Mijn oude avatar lukt helaas niet :(

Via Google op afbeeldingen zoeken, en dan kun je via 'zoekhulpmiddelen' geloof ik de grootte bij de afbeeldingen weer laten geven. Ik ben nog niet tevreden en hoop dat de grootte binnenkort omhoog kan, zodat ik een leukere avatar kan nemen. Maargoed, ik ben nu in elk geval t onderscheiden ;)

Of, en ik mis het om een verborgen link te kunnen plaatsen n m'n onderschrift! Maar dat komt vast nog wel.
Ok dank je! Even puzzelen.
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 31 Aug 2013 19:31

Maar het is toch nog niet helemaal zeker dat ze het inderdaad was? Dus misschien niet teveel op de zaken vooruit lopen...
Afbeelding
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 19:32

Kan even een kleine update geven van dit verhaal? Begrijp ik nou goed dat Weetjewel het forum heeft gehackt? :shock:
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 19:33

Wat ben ik nu trouwens blij dat mensen elkaar op Facebook en Twitter hebben. Hoop dat de mensen die niemand op social media hebben uiteindelijk toch hun weg naar hier vinden. Omdat ik uiteindelijk toch ook via een omweg ben gekomen...
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 19:33

Alibi schreef:
Burgemeester Nicky schreef:

Helaas is het nu te laat inderdaad.
Kunnen jullie via dit forum haar ip blokkeren?

Nee, want we hebben haar IP adres niet. Alles stond op het oude forum. Erg vervelend. Heel veel bestanden en dingen die we in de loop der jaren verzameld hadden stonden op het forum. Dus weinig back-up helaas. Nu we het in eigen beheer hebben wordt er wel gebackupt. Maarja, kunnen we wat betreft het verleden vrij weinig mee.

Verder hebben we nog geen enkele reactie vernomen. Dus of het daadwerkelijk zo is, weten wij niet. Het is alleen een vermoeden. De daadwerkelijke aanstichter(s) is/zijn de enige die hier op dit moment meer over weten.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 19:34

Nee, vermoedelijk zus/iemand
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem7

Sea of Trees schreef:Kan even een kleine update geven van dit verhaal? Begrijp ik nou goed dat Weetjewel het forum heeft gehackt? :shock:

Nee, waarschijnlijk Zusje/Wendy/Iemand.
<<

Nyx

Nee toch? Het was iemand anders.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Ik heb 'm ook gevonden, maar mijn avatar lukt niet :evil:
Afbeelding
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 19:35

Maple schreef:Wat ben ik nu trouwens blij dat mensen elkaar op Facebook en Twitter hebben. Hoop dat de mensen die niemand op social media hebben uiteindelijk toch hun weg naar hier vinden. Omdat ik uiteindelijk toch ook via een omweg ben gekomen...

Gelukkig kwamen er veel mensen via de nieuwe link naar het forum. Dat is ook een voordeel! En we hebben ook een paar volgers erbij sinds vandaag. Dus hopelijk dat we zo zoveel mogelijk mensen kunnen bereiken.

Geef het zoveel mogelijk door aan derden. Des te meer mensen worden op de hoogte gesteld!
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 19:35

Het oude forum mag dan voor ons uit de lucht zijn, maar hij is nog steeds in beheer van Iemand.
<<

anoniem39

Bericht 31 Aug 2013 19:36

Jeetje, dit meen je niet. :shock:
Hoe triest kan iemand zijn.....
Super at jullie er zo snel op in springen...
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Aug 2013 19:36

Annie24 schreef:Ik heb 'm ook gevonden, maar mijn avatar lukt niet :evil:

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Afbeelding
<<

Reva

Bericht 31 Aug 2013 19:37

Sea of Trees schreef:Kan even een kleine update geven van dit verhaal? Begrijp ik nou goed dat Weetjewel het forum heeft gehackt? :shock:

Jezus. Typisch, het staat er heel duidelijk hoor.
<<

Anoniem7

Nyx schreef:Het oude forum mag dan voor ons uit de lucht zijn, maar hij is nog steeds in beheer van Iemand.

Ik wens d'r veel plezier in d'r eentje.
<<

Anoniem119

Hahaha nee, oh men, zo ontstaan de geruchten.

Nee, korte samenvatting: Het forum is gehackt, of eigenlijk: Hoogstwaarschijnlijk heeft Zusje, de oude eigenaar van het oude forum, het forum gewoon geblokkeerd. Zelfs de burgemeesters konden er niet meer bij. Zij had nog steeds al die gegevens, dus is eigenlijk de enige die dat gedaan kan hebben. De burgemeesters bevestigen nog niets, want ze wéten het zelf niet zeker, maar grote kans dat dit helaas het geval is wat er is gebeurd.

Zusje was sinds kort weer actief op het forum onder de naam Iemand. Weetjewel en Bliss herkenden haar onder die naam en hadden toespelingen gemaakt daarover, en wellicht (nadruk op wellicht) kan het zijn dat ze daardoor geflipt is en tot deze rare actie is over gegaan. Dat is de rol van Weetjewel en Bliss dus, dat daar niets raars over ontstaat. Er is daar niets naars mee gebeurd ofzo.

Maar, alles blijft speculatie. En intussen hebben de burgemeesters dit forum opgezet, want dit is compleet in de handen van Burgemeester Nicky, die als enige de gegevens heeft.
<<

Anoniem193

Nee iemand anders zou geen belang hebben bij het laten ploffen van het forum. Het moet iemand zijn die persoonlijk bij het forum betrokken is geweest. Iemand die zomaar wil hacken probeert het wel bij een grotere site of forum.
Iemand/Wendy/zus is de enige die toegang had tot het forum.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 19:38

Reev schreef:

Jezus. Typisch, het staat er heel duidelijk hoor.

Oeh, gepikeerd? Ik had geen zin om alle topics door te lezen en ik dacht dat ik haar naam zag staan.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken