Re: Update

Kenya schreef:Ik ben er ook weer...
Wat een gedoe zeg! Ik snap geloof ik niet helemaal op wie de verdenking ligt (of ik wil het gewoon niet geloven), maar wat een ongelofelijk lage, kinderachtige en flauwe streek. Een hoog 'nanananana'-gehalte zoals m'n man het uitdrukt.
Anyhoe. We're back!
Filoria schreef:Mijn mans reactie op 'het forum is gehackt': 'ja, ik was het zat. Stom forum.'Kenya schreef:Ik ben er ook weer...
Wat een gedoe zeg! Ik snap geloof ik niet helemaal op wie de verdenking ligt (of ik wil het gewoon niet geloven), maar wat een ongelofelijk lage, kinderachtige en flauwe streek. Een hoog 'nanananana'-gehalte zoals m'n man het uitdrukt.
Anyhoe. We're back!
Filoria schreef:Mijn mans reactie op 'het forum is gehackt': 'ja, ik was het zat. Stom forum.'Kenya schreef:Ik ben er ook weer...
Anyhoe. We're back!
TOETER schreef:Jeetje wat klote dit zeg! En wat raar! En stom! Ik moet het nog even verwerken geloof ik haha. Hoe kun je nou zó laag zijn.. Dan ben je echt niet goed hoor. Ik maak me gewoon zorgen om haar, dit is toch niet gezond.![]()
Ik vraag me ook wel af wat er dan vanochtend is gebeurd, Bliss & Weetjewel
En Burgemeesters, wat ik me ook afvraag (sorry misschien zitten jullie hier nu helemaal niet op te wachten maar ik bedoel het echt niet onaardig) waarom was dat onbekend dat Wendy nog in bezit was van het forum/admin account? Dat houdt dan toch ook in dat zij als nog alle biechtjes enzo kon achterhalen? Dus dat alles wat toen uit de hand is gelopen zo weer kon gebeuren?
Burgemeester Julia schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Burgemeester avatar
Maple schreef:Poeh, da's nog lastig hoor, een avatar in dit formaat vinden!
Kan er eigenlijk geen nieuw actieforum-forum aan de site gekoppeld worden? Dan kun je weer redelijk dezelfde layout nemen. Hoewel ik wel vind dat jullie goed op weg zijn! Maar ik moet zo wennen
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Carrie schreef:Hoe is je dat gelukt Maple? Mijn oude avatar lukt helaas niet
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers