Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 20:09

Re: Update

Het ziet er echt in rap tempo steeds beter uit hier! :D
<<

Anoniem219

Bericht 31 Aug 2013 20:09

Over wie hebben we het nu dan??
<<

Anoniem301

Bericht 31 Aug 2013 20:10

Het is al een paar keer gevraagd hier, maar geen reactie. Wat is er vanmorgen dan gebeurd, wat heeft Weetjewel gezegd? En jij Bliss?
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 20:10

Nou ik maak van deze vervelende situatie dan maar gebruik door eindelijk mijn naam zonder geboortejaar als nick te claimen!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem272

Bericht 31 Aug 2013 20:11

Kenya schreef:Ik ben er ook weer...

Wat een gedoe zeg! Ik snap geloof ik niet helemaal op wie de verdenking ligt (of ik wil het gewoon niet geloven), maar wat een ongelofelijk lage, kinderachtige en flauwe streek. Een hoog 'nanananana'-gehalte zoals m'n man het uitdrukt.

Anyhoe. We're back!
Mijn mans reactie op 'het forum is gehackt': 'ja, ik was het zat. Stom forum.'
:roll:
<<

Zero

Bericht 31 Aug 2013 20:12

Filoria schreef:

Wat een gedoe zeg! Ik snap geloof ik niet helemaal op wie de verdenking ligt (of ik wil het gewoon niet geloven), maar wat een ongelofelijk lage, kinderachtige en flauwe streek. Een hoog 'nanananana'-gehalte zoals m'n man het uitdrukt.

Anyhoe. We're back!

:mrgreen:

Kunnen we Weetjewel niet gewoon Voldemort noemen? Ik heb een hekel aan Weetjewel namen :x
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Aug 2013 20:12

Hahaha Filoria, komt ie aandacht te kort?

Overigens: een hoeraatje voor de burgemeesters!! (nu mis ik de cheer smiley!)
<<

Snowflakes

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 31 Aug 2013 20:13

Filoria schreef:

Anyhoe. We're back!

Herkenbaar! Hier ongeveer dezelfde reactie :).
Afbeelding
<<

Reva

Bericht 31 Aug 2013 20:13

Er is niks met Weet je wel (aan elkaar lukt niet), ik reageerde gewoon op Blis. De eerstgenoemde liet vanmorgen subtiel vallen dat ze wist wie Iemand was en Blis met dubbele letter heeft Iemand privé aangesproken. Misschien was dat voor haar de druppel.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 20:14

Mijn vriend reactie: Ja je zit er nu toch op (hij zag Zeg maar Yes bovenin)
08/2018
05/2021
<<

TOETER

Bericht 31 Aug 2013 20:16

Jeetje wat klote dit zeg! En wat raar! En stom! Ik moet het nog even verwerken geloof ik haha. Hoe kun je nou zó laag zijn.. Dan ben je echt niet goed hoor. Ik maak me gewoon zorgen om haar, dit is toch niet gezond. :shock:

Ik vraag me ook wel af wat er dan vanochtend is gebeurd, Bliss & Weetjewel

En Burgemeesters, wat ik me ook afvraag (sorry misschien zitten jullie hier nu helemaal niet op te wachten maar ik bedoel het echt niet onaardig) waarom was dat onbekend dat Wendy nog in bezit was van het forum/admin account? Dat houdt dan toch ook in dat zij als nog alle biechtjes enzo kon achterhalen? Dus dat alles wat toen uit de hand is gelopen zo weer kon gebeuren?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 20:18

We hielden in de gaten of ze online kwam. Dat was niet het geval. Daardoor hebben wij het zo gelaten, toeter.
<<

Anoniem103

Bericht 31 Aug 2013 20:18

Jammer dat iemand (ik bedoel letterlijk iemand, dus niet Zus) het nodig vond om dit te doen. Maar echt super dat de burgermeesters zo hard bezig zijn voor het forum!
<<

Anoniem193

Bericht 31 Aug 2013 20:19

TOETER schreef:Jeetje wat klote dit zeg! En wat raar! En stom! Ik moet het nog even verwerken geloof ik haha. Hoe kun je nou zó laag zijn.. Dan ben je echt niet goed hoor. Ik maak me gewoon zorgen om haar, dit is toch niet gezond. :shock:

Ik vraag me ook wel af wat er dan vanochtend is gebeurd, Bliss & Weetjewel

En Burgemeesters, wat ik me ook afvraag (sorry misschien zitten jullie hier nu helemaal niet op te wachten maar ik bedoel het echt niet onaardig) waarom was dat onbekend dat Wendy nog in bezit was van het forum/admin account? Dat houdt dan toch ook in dat zij als nog alle biechtjes enzo kon achterhalen? Dus dat alles wat toen uit de hand is gelopen zo weer kon gebeuren?

Dat laatste snap ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom niet gelijk verder gegaan op zegmaaryes zonder ook maar iets met actieforum van doen te hebben?
Ik had haar btw op fb, maar zag vandaag dat we geen vriendjes meer waren.
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 20:20

Poeh, da's nog lastig hoor, een avatar in dit formaat vinden!

Kan er eigenlijk geen nieuw actieforum-forum aan de site gekoppeld worden? Dan kun je weer redelijk dezelfde layout nemen. Hoewel ik wel vind dat jullie goed op weg zijn! Maar ik moet zo wennen :P
<<

Anoniem157

Bericht 31 Aug 2013 20:22

Als dit waar is vind ik het echt een klote streek,
Zo meer dan 1000 dagen van het forum naar de klote.
Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik burgemeester was...
Wel goed en knap dat jullie gelijk een nieuw forum opzetten.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Aug 2013 20:22

Hoe is je dat gelukt Maple? Mijn oude avatar lukt helaas niet :(
<<

Anoniem119

Bericht 31 Aug 2013 20:23

Burgemeester Julia schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Burgemeester avatar :D

Geniaal! (late reactie, sorry was even eten, moet ook gebeuren)

Mijn vorige avatar staat op m'n andere computer, dus die plaats ik morgen wel.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 20:23

Maple schreef:Poeh, da's nog lastig hoor, een avatar in dit formaat vinden!

Kan er eigenlijk geen nieuw actieforum-forum aan de site gekoppeld worden? Dan kun je weer redelijk dezelfde layout nemen. Hoewel ik wel vind dat jullie goed op weg zijn! Maar ik moet zo wennen :P

Ik kan ook geen avatar vinden haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 31 Aug 2013 20:24

Pff wat een gedoe zeg.
Lekker dan.. Alles weg van iedereen. Beetje sneu dit.
💜💜💙💙
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Jeeej ik heb ook een quote knop :D

Ik vind het helemaal niet wennen eigenlijk. Ik vind deze kleuren wel mooi zo, kijkt rustiger dan dat roze vind ik. Voor de rest vind ik de werkwijze hetzelfde.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

, maar ik heb nog steeds geen quote optie en ik kan geen geschikte avatar vinden! :mrgreen:
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 20:25

Ff testen of ik alweer een avatar heb...
07.12.2011
11.12.2014
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

De reactie van mijn vriend toen ik zeo dat het forum gehackt is: Yes, daar ben ik de hele middag mee bezig geweest!
Geen leuk grapje :P
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem7

Carrie schreef:Hoe is je dat gelukt Maple? Mijn oude avatar lukt helaas niet :(

Via Google op afbeeldingen zoeken, en dan kun je via 'zoekhulpmiddelen' geloof ik de grootte bij de afbeeldingen weer laten geven. Ik ben nog niet tevreden en hoop dat de grootte binnenkort omhoog kan, zodat ik een leukere avatar kan nemen. Maargoed, ik ben nu in elk geval t onderscheiden ;)

Of, en ik mis het om een verborgen link te kunnen plaatsen n m'n onderschrift! Maar dat komt vast nog wel.
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken