Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Update

<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 19:54

Re: Update

Wat ik me wel afvraag is wat degene met de gegevens gaat doen. Want ze heeft echt alles in handen. Van foto's tot IP-adressen. Dus van biechten tot gewoon geklets.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 19:54

Wat een shitzooi zeg! Als ik iets kan doen, ik lig toch maar gecrashed op de bank....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem32

Bericht 31 Aug 2013 19:55

Wat een idiote actie. Ik kan dat niet begrijpen echt. Get a life !
<<

Anoniem7

Bericht 31 Aug 2013 19:55

Afbeelding

Zo ziet het er bij mij uit.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 19:56

Technisch gesproken is het niet eens hacken. Ze heeft gewoon opgeheven wat van haar was....hoe lullig en kut ook, hacken is het niet.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Burgemeester Julia

Wat vinden jullie van de nieuwe Burgemeester avatar :D
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Thnx Maple, gaan even kijken wat we eraan kunnen doen.
<<

Anoniem66

Bericht 31 Aug 2013 19:57

Nyx schreef:Wat ik me wel afvraag is wat degene met de gegevens gaat doen. Want ze heeft echt alles in handen. Van foto's tot IP-adressen. Dus van biechten tot gewoon geklets.

Nou, ik denk eigenlijk dat ze gewoon op de knop 'delete' heeft gedrukt ofzo.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Idd Nyx, kijk ik zet nooit hele persoonlijke dingen op het forum maar als ze kwaad willen doen, kunnen ze natuurlijk best wel ver gaan met alle info dat zij kunnen vinden.
<<

Zero

Filoria schreef:Zero, ik word heel vrolijk van jouw posts hier :mrgreen:

Iedereen heeft zo zijn taak, en mijne is de cliniclown van het forum tot het allemaal is over gewaaid. 8-)
<<

Anoniem12

Maple schreef:Afbeelding

Zo ziet het er bij mij uit.

Hier ook.

Op de iPad.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 19:58

Burgemeester Julia schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Burgemeester avatar :D

Heel tof!!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Poppy schreef:Technisch gesproken is het niet eens hacken. Ze heeft gewoon opgeheven wat van haar was....hoe lullig en kut ook, hacken is het niet.

Klopt. Dat is helaas het vervelende. We kunnen er niks aan doen om het terug te krijgen, want 'eigenaar' zijn we niet. En wat er met alle informatie gebeurd heb ik ook geen weet van. Heel naar dus allemaal dat alles 'op straat' ligt.
<<

Anoniem12

Jaaaa mijn scherm is nu goed en het gebruikerspaneel is er ook.

Thanks.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2013 19:59

Poppy schreef:Technisch gesproken is het niet eens hacken. Ze heeft gewoon opgeheven wat van haar was....hoe lullig en kut ook, hacken is het niet.

Ja, áls zij het was.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Luce schreef:
Nyx schreef:Wat ik me wel afvraag is wat degene met de gegevens gaat doen. Want ze heeft echt alles in handen. Van foto's tot IP-adressen. Dus van biechten tot gewoon geklets.

Nou, ik denk eigenlijk dat ze gewoon op de knop 'delete' heeft gedrukt ofzo.

Dat denk ik niet, Luce. Want eerst waren alle topics en pijlers weg. En opeens was algemeen er heel even. Met alle post alle topics vanaf het begin. Dus ze heeft hem op onzichtbaar gezet denk ik.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Haha, hij is leuk idd de nieuwe Burgemeester avatar :lol:
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Nyx

Bericht 31 Aug 2013 20:00

Het heeft ongeveer een half uur geduurd voor de site echt weg was.

Eerst kennelijk de burgemeesters eraf gegooid, vervolgens alle gebruikers geblokkeerd, pas na een half uur (en ik geloof wel ruim, want het viel me in eerste instantie niet op dat ik knoppen miste) werd zegmaaryes.nl losgekoppeld en toen heeft het nog een tijd geduurd voor het forum echt niet meer bestond. En die tekst heeft er nog een tijd gestaan. Genoeg tijd om het één en ander uit te vinden.

Maar misschien denk ik nu teveel in complottheorieën.
<<

Anoniem193

Bericht 31 Aug 2013 20:01

Poppy schreef:
Burgemeester Julia schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Burgemeester avatar :D

Heel tof!!

Super leuk! Heeft plaatjes detective Bazinga die opgezocht?
<<

Burgemeester Julia

Bericht 31 Aug 2013 20:02

Alibi schreef:
Poppy schreef:

Heel tof!!

Super leuk! Heeft plaatjes detective Bazinga die opgezocht?
Nope, it was me!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 31 Aug 2013 20:03

Nyx schreef:Het heeft ongeveer een half uur geduurd voor de site echt weg was.

Eerst kennelijk de burgemeesters eraf gegooid, vervolgens alle gebruikers geblokkeerd, pas na een half uur (en ik geloof wel ruim, want het viel me in eerste instantie niet op dat ik knoppen miste) werd zegmaaryes.nl losgekoppeld en toen heeft het nog een tijd geduurd voor het forum echt niet meer bestond. En die tekst heeft er nog een tijd gestaan. Genoeg tijd om het één en ander uit te vinden.

Maar misschien denk ik nu teveel in complottheorieën.

Hij is heel even terug geweest. Toen was alleen algemeen open. Ik werd er op dat moment af gegooid en heb nog snel een nieuw account als Nicky aan kunnen maken. 1 post kunnen plaatsen en sindsdien is het yescafe forum weer offline.
<<

Anoniem272

Ik had best veel persoonlijke dingen geplaatst de laatste weken. Dat zit me niet helemaal lekker. Maar aan de andere kant: wat kan iemand met die informatie? Ook al is het te koppelen aan mijn naam of IP-adres, dan nog: wat wil je met die info doen dan? Of ben ik naief?
<<

Anoniem 63

Ik ben er ook weer...

Wat een gedoe zeg! Ik snap geloof ik niet helemaal op wie de verdenking ligt (of ik wil het gewoon niet geloven), maar wat een ongelofelijk lage, kinderachtige en flauwe streek. Een hoog 'nanananana'-gehalte zoals m'n man het uitdrukt.

Anyhoe. We're back!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 20:04

Susan schreef:

Ja, áls zij het was.

Inderdaad. Anders nomineer ik Smikkell.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2013 20:07

Is er niemand die haar misschien op fb heeft? Die kan vragen waarom?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
VorigeVolgende

Terug naar Forumzaken