RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Nyx schreef:Wat ik me wel afvraag is wat degene met de gegevens gaat doen. Want ze heeft echt alles in handen. Van foto's tot IP-adressen. Dus van biechten tot gewoon geklets.
Filoria schreef:Zero, ik word heel vrolijk van jouw posts hier
Maple schreef:
Zo ziet het er bij mij uit.
Burgemeester Julia schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Burgemeester avatar
Poppy schreef:Technisch gesproken is het niet eens hacken. Ze heeft gewoon opgeheven wat van haar was....hoe lullig en kut ook, hacken is het niet.
Poppy schreef:Technisch gesproken is het niet eens hacken. Ze heeft gewoon opgeheven wat van haar was....hoe lullig en kut ook, hacken is het niet.
Luce schreef:Nyx schreef:Wat ik me wel afvraag is wat degene met de gegevens gaat doen. Want ze heeft echt alles in handen. Van foto's tot IP-adressen. Dus van biechten tot gewoon geklets.
Nou, ik denk eigenlijk dat ze gewoon op de knop 'delete' heeft gedrukt ofzo.
Poppy schreef:Burgemeester Julia schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Burgemeester avatar
Heel tof!!
Alibi schreef:Poppy schreef:Burgemeester Julia schreef:Wat vinden jullie van de nieuwe Burgemeester avatar
Heel tof!!
Super leuk! Heeft plaatjes detective Bazinga die opgezocht?
Nyx schreef:Het heeft ongeveer een half uur geduurd voor de site echt weg was.
Eerst kennelijk de burgemeesters eraf gegooid, vervolgens alle gebruikers geblokkeerd, pas na een half uur (en ik geloof wel ruim, want het viel me in eerste instantie niet op dat ik knoppen miste) werd zegmaaryes.nl losgekoppeld en toen heeft het nog een tijd geduurd voor het forum echt niet meer bestond. En die tekst heeft er nog een tijd gestaan. Genoeg tijd om het één en ander uit te vinden.
Maar misschien denk ik nu teveel in complottheorieën.
Susan schreef:Poppy schreef:Technisch gesproken is het niet eens hacken. Ze heeft gewoon opgeheven wat van haar was....hoe lullig en kut ook, hacken is het niet.
Ja, áls zij het was.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers