Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Naam wijzigen of account verwijderen?

<<

Raindrop

Bericht 01 Sep 2013 16:14

Naam wijzigen of account verwijderen?

Ik heb me net aangemeld maar zou toch graag een andere naam willen. Kan mijn naam gewijzigd worden, zo niet, kan mijn account dan verwijderd worden zodat ik onder een andere naam terug kan komen?

Alvast bedankt.

Groetjes!
<<

Arwyn

Bericht 01 Sep 2013 16:16

Re: Naam wijzigen of account verwijderen?

Zou mijn account dan misschien ook verwijderd kunnen worden?
Ik wil toch graag een andere naam.. Als er tijd voor is hoor, andere dingen gaan nu even voor denk ik!
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 16:19

Namen kunnen gewoon gewijzigd worden, daarvoor hoeft niet je hele account verwijderd te worden.

Wat willen jullie als nieuwe naam?
<<

Arwyn

Bericht 01 Sep 2013 16:21

Ik ben zo onhandig geweest om al een nieuw account aan te maken op een ander e-mail adres dus een van de twee kan sowieso weg. Deze verwijderen lijkt me dan het handigst :)
<<

Rianne287

Bericht 01 Sep 2013 16:22

Burgemeester, dit account mag ook weg. Ik kom terug onder een andere naam met een ander emailadres. Bedankt alvast.
<<

Raindrop

Bericht 01 Sep 2013 16:24

Zou je mijn account willen verwijderen? Ik kom sowieso terug maar weet niet nog onder welk e-mailadres en onder welke naam, sorry!
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 16:32

Arwyn schreef:Ik ben zo onhandig geweest om al een nieuw account aan te maken op een ander e-mail adres dus een van de twee kan sowieso weg. Deze verwijderen lijkt me dan het handigst :)
Oké, welke wil je verwijderd hebben?

Rianne287 schreef:Burgemeester, dit account mag ook weg. Ik kom terug onder een andere naam met een ander emailadres. Bedankt alvast.

Raindrop schreef:Zou je mijn account willen verwijderen? Ik kom sowieso terug maar weet niet nog onder welk e-mailadres en onder welke naam, sorry!

Ik zal ze zo voor jullie verwijderen.
<<

Arwyn

Bericht 01 Sep 2013 16:33

Burgemeester: Deze dan graag.
Dank je wel!
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 16:49

Oké, het verwijderen van accounts wil nog even niet lukken. Ik heb Raindrop namelijk net verwijderd maar haar naam blijft gewoon staan. Er is dus een kans dat deze nu niet meer te registreren is en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik moet even uitvogelen hoe het precies werkt, als ik dat heb gedaan zal ik de anderen ook verwijderen.
<<

ellibre

Kwebbel

Bericht 01 Sep 2013 18:54

Burgemeester Julia schreef:Oké, het verwijderen van accounts wil nog even niet lukken. Ik heb Raindrop namelijk net verwijderd maar haar naam blijft gewoon staan. Er is dus een kans dat deze nu niet meer te registreren is en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik moet even uitvogelen hoe het precies werkt, als ik dat heb gedaan zal ik de anderen ook verwijderen.

Haar account is gewoon verwijderd hoor, Raindrop is weer te registreren. Alleen komt er nu geen gast te staan zoals op het oude forum.
<<

kat1980

Bericht 01 Sep 2013 19:03

Zouden jullie mijn account ook willen verwijderen? Ik kom ook terug onder een andere naam en email adres.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 19:56

Wil je mijn naam misschien weer wijzigen in Studiebol? Er ging iets mis bij het registreren.
:heart: :heart: 2011
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 20:18

kat1980 schreef:Zouden jullie mijn account ook willen verwijderen? Ik kom ook terug onder een andere naam en email adres.

Hij is verwijderd.

Willen jullie er alsjeblieft goed over na denken met welk mailadres/accountsnaam je je hier registreert. We zijn amper 24 uur in de lucht en we hebben al een paar verzoeken op dit gebied moeten uitvoeren.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 20:21

Studiebolletje schreef:Wil je mijn naam misschien weer wijzigen in Studiebol? Er ging iets mis bij het registreren.

Heb je inmiddels al een nieuw account genomen? Want ik zie dat er al een Studiebol is aangemeld.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2013 20:26

Burgemeester Nicky schreef:
Studiebolletje schreef:Wil je mijn naam misschien weer wijzigen in Studiebol? Er ging iets mis bij het registreren.

Heb je inmiddels al een nieuw account genomen? Want ik zie dat er al een Studiebol is aangemeld.

Ja dat ben ik denk ik, maar ik kon niet in het mail adres wat ik had opgegeven dus kon ik die link niet bevestigen zeg maar. Dus idd nieuw account aangemaakt.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem122

Bericht 01 Sep 2013 20:48

Is het niet handiger om dit soort verzoeken even te laten wachten? Denk dat de burgemeesters het al druk zat hebben en dit is nou niet echt prioriteit lijkt me?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 20:55

Studiebolletje schreef:
Burgemeester Nicky schreef:

Ja dat ben ik denk ik, maar ik kon niet in het mail adres wat ik had opgegeven dus kon ik die link niet bevestigen zeg maar. Dus idd nieuw account aangemaakt.

Oke, ik zal zo even kijken of ik Studiebol kan verwijderen en dan Studiebolletje kan wijzigen naar Studiebol. Je merkt het zo vanzelf.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Sep 2013 08:33

Als jullie tijd hebben, zouden jullie mijn naam willen wijzigen naar mijn oude forumnaam; Teddyaapje? Ik dacht wat anoniemer terug te willen komen maar ben toch van mening veranderd :D Bedankt alvast!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Sep 2013 08:55

Teddyaapje schreef:Als jullie tijd hebben, zouden jullie mijn naam willen wijzigen naar mijn oude forumnaam; Teddyaapje? Ik dacht wat anoniemer terug te willen komen maar ben toch van mening veranderd :D Bedankt alvast!

Gelukt
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Sep 2013 10:22

Bedankt voor de snelle service!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Sep 2013 12:09

Het forum is twee dagen oud en nu willen jullie al naamswijzigingen? Misschien even goed nadenken voor je een naam kiest volgende keer ;-)
<<

Blair

Bericht 03 Sep 2013 16:24

Willen jullie ook mijn account verwijderen? Ik weet dat er maar een paar posts op staan, maar toch, neem aan dat dat verder geen probleem is.

Bvd.
<<

Anoniem17

Bericht 03 Sep 2013 16:26

Kom je terug onder een andere naam Blair?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 03 Sep 2013 16:51

Blair schreef:Willen jullie ook mijn account verwijderen? Ik weet dat er maar een paar posts op staan, maar toch, neem aan dat dat verder geen probleem is.

Bvd.

Gedaan.

Terug naar Forumzaken