Naam wijzigen of account verwijderen?
Alvast bedankt.
Groetjes!
Arwyn schreef:Ik ben zo onhandig geweest om al een nieuw account aan te maken op een ander e-mail adres dus een van de twee kan sowieso weg. Deze verwijderen lijkt me dan het handigst
Rianne287 schreef:Burgemeester, dit account mag ook weg. Ik kom terug onder een andere naam met een ander emailadres. Bedankt alvast.
Raindrop schreef:Zou je mijn account willen verwijderen? Ik kom sowieso terug maar weet niet nog onder welk e-mailadres en onder welke naam, sorry!
Burgemeester Julia schreef:Oké, het verwijderen van accounts wil nog even niet lukken. Ik heb Raindrop namelijk net verwijderd maar haar naam blijft gewoon staan. Er is dus een kans dat deze nu niet meer te registreren is en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik moet even uitvogelen hoe het precies werkt, als ik dat heb gedaan zal ik de anderen ook verwijderen.
kat1980 schreef:Zouden jullie mijn account ook willen verwijderen? Ik kom ook terug onder een andere naam en email adres.
Studiebolletje schreef:Wil je mijn naam misschien weer wijzigen in Studiebol? Er ging iets mis bij het registreren.
Burgemeester Nicky schreef:Studiebolletje schreef:Wil je mijn naam misschien weer wijzigen in Studiebol? Er ging iets mis bij het registreren.
Heb je inmiddels al een nieuw account genomen? Want ik zie dat er al een Studiebol is aangemeld.
Studiebolletje schreef:Burgemeester Nicky schreef:Studiebolletje schreef:Wil je mijn naam misschien weer wijzigen in Studiebol? Er ging iets mis bij het registreren.
Heb je inmiddels al een nieuw account genomen? Want ik zie dat er al een Studiebol is aangemeld.
Ja dat ben ik denk ik, maar ik kon niet in het mail adres wat ik had opgegeven dus kon ik die link niet bevestigen zeg maar. Dus idd nieuw account aangemaakt.
Teddyaapje schreef:Als jullie tijd hebben, zouden jullie mijn naam willen wijzigen naar mijn oude forumnaam; Teddyaapje? Ik dacht wat anoniemer terug te willen komen maar ben toch van mening veranderdBedankt alvast!
Blair schreef:Willen jullie ook mijn account verwijderen? Ik weet dat er maar een paar posts op staan, maar toch, neem aan dat dat verder geen probleem is.
Bvd.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers