Milady schreef:
Mijn buik zat alleen weer wat lager dus ik kon al vrij snel mijn eigen broeken niet aan. Maar jij zult dan al wel last hebben dat de kleine heerlijk tegen je ribben ligt te trappelen?
Exogenesis schreef:Milady schreef:
Mijn buik zat alleen weer wat lager dus ik kon al vrij snel mijn eigen broeken niet aan. Maar jij zult dan al wel last hebben dat de kleine heerlijk tegen je ribben ligt te trappelen?
Behoorlijk ja. Een gewroet soms! Gelukkig kietelt/irriteert het meer, dan dat het echt pijnlijk is.
Je ziet inderdaad een heel duidelijke groei bij jou ja! Wat een verschil ook tussen 28 en 41 weken..
Wie weet gebeurt dat bij mij ook nog, als de kleine uk blijft zitten tenminste.
Exogenesis schreef:De gynaecoloog en assistente in het ziekenhuis afgelopen zaterdag waren beide jaloersHet zit ook nog zo hoog, dat ik nog gewoon m'n eigen broeken (althans, het merendeel) aan kan. Ik voel(de) me wel eens wat onzeker over de afmeting van m'n buik, maar met de wetenschap dat de baby het goed doet, vind ik het ook helemaal niet erg!
Maar Milady, wanneer begon jij een grote buik te krijgen dan? Want in mijn beleving bleef de jouwe ook lang erg bescheiden.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers