Re: Buikjestopic
Silver ik groeide bij Elena minder hard, maar nu is mn buik wel ongeveer dezelfde grootte als bij Elena volgens mij.
Believe schreef:Het woordje bescheiden vind ik eigenlijk geen negatieve lading hebben, gebruik het zelf ook weleens, maar ik bedoel het altijd in positieve zin.. Het is ook eigenlijk nooit goed, de een wil niet horen dat zijn buik groot is, de ander wil niet horen dat zijn buik klein is..
Ik vind het zelf niet zo erg, iedereen heeft wel wat op te merken over je buik als je zwanger bent. Volgens de een heb ik echt een grote buik, terwijl de ander aan me vraagt of ik wel ruimte genoeg heb voor de baby..
Probeer me er verder weinig van aan te trekken, zolang de VK niets geks opmerkt zal het wel goed zijn.
Sanne schreef:Believe schreef:Het woordje bescheiden vind ik eigenlijk geen negatieve lading hebben, gebruik het zelf ook weleens, maar ik bedoel het altijd in positieve zin.. Het is ook eigenlijk nooit goed, de een wil niet horen dat zijn buik groot is, de ander wil niet horen dat zijn buik klein is..
Ik vind het zelf niet zo erg, iedereen heeft wel wat op te merken over je buik als je zwanger bent. Volgens de een heb ik echt een grote buik, terwijl de ander aan me vraagt of ik wel ruimte genoeg heb voor de baby..
Probeer me er verder weinig van aan te trekken, zolang de VK niets geks opmerkt zal het wel goed zijn.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik vind bescheiden ook geen negatieve lading hebben.
Overigens is het ook nog zo dat de een zegt dat ik een gigantische buik heb en de ander vindt hem erg bescheiden. Tja... ik maak me er niet druk om, maar in mijn geval doet de baby het goed. Bij Caramba is dat even anders geweest, dus dan kan ik me voorstellen dat de opmerkingen iets lastiger kunnen zijn.
En het is ook waar dat iedereen wel iets vindt van je buik en dat je dat in het dagelijks leven ook ineens te horen krijgt, maar hier in een topic vraag je daar juist om toch? Dan vind ik opmerkingen al helemaal niet vervelend meer.
Marni schreef:Mooooii Guuske!Super leuk!
Ik vind bescheiden juist een prachtig woord voor een zwangerschapsbuik. Liever een bescheiden buik dan een 'mega toeter'. Dat vind ik nooit zo lief klinken haha. Met een bescheiden buik is je vel na de zwangerschap misschien ook wat minder opgerekt (?) hahaha. Ik zie alleen maar positiviteit bij bescheiden. Lief, klein en leuk.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers