Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Soms zegt het niets hoor met broeken. Ik kan nu met ruim 39 weken nog steeds mijn eigen broeken aan. Vanaf week 13 heb ik wel positiebroeken aangehad maar de laatste weken blijf ik ze ophijsen terwijl het elastiek al helemaal 'ingesnoerd' is. Voor die paar weken vind ik het dan ook weer zonde om broeken in een maatje kleiner te halen.
Parel schreef:Hou maar op, bukken id al drama Nu en ik moet nog zo lang.. Ben net een olifant.
Bekijk het positief! Nog even en je kan je pizza er op zetten. En mensen gaan voor je staan in de trein.
Ik snap je wel hoor, mijn buik zat me ook vreselijk in de weg. Als ik zat kreeg ik trappen in mijn maag waardoor ik amper kon eten en elke keer als ik opstond ging hij op mijn blaas springen en moest ik plassen.
Mooi Sanne en Parel!! En ik ben het nog lang niet zat eigenlijk Parel . Wil héél graag bevallen omdat ik heel benieuwd ben naar de baby, maar zal het onwijs jammer vinden als ik niet meer zwanger ben
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014 www.facebook.com/MyPolarMonkey
Mooi hoor, Parel! Ik vind je buik helemaal niet heel groot al. Al kan ik me wel voorstellen dat het in de weg zit hoor, zo'n babybuik geeft gewoon niet zo goed mee.
Muppet, wat zou ik graag met je ruilen! spencer, wij eten pizza aan tafel en ik ben al in geen jaren met het openbaar vervoer geweest.
Verder dank jullie wel! Ik hou mijn mantra vol hoor Annemijn, 'het is de laatste keer'. Maar nu mijn schoonzusje vandaag bevallen is ben ik wel heel jaloers en wil ik ook gewoon weer bewegen haha