Believe schreef:AnnaK, wat een prachtig buikje heb je!
Bedankt ook voor je reactie over het aankomen. Jij ook Sanne!
Het is wel deels vocht, mijn enkels zijn dikker en de band van mijn sokken staat helemaal in mijn enkels 's avonds.
Alleen het ging de afgelopen 3 weken zo snel, echt dik een kg per week.
Believe schreef:Dat zou het ook goed kunnen zijn inderdaad dat je lichaam extra vetreserves aanlegt voor eventueel de borstvoeding?
Misschien dat je daarom ook wel extra trek hebt in zoetigheid/vet. Ik heb precies hetzelfde, vorige week had ik 1 hele slechte dag en toen heb ik heel de dag chocoladestroopwafels, winegums en appelflappen gegeten, als ontbijt, lunch en tussendoortjes.
Ilovethe90s schreef:Mooie buikjes dames!
En AnnaK, die van jou vind ik voor een tweeling echt nog wel meevallen zeg.
Wat jij beschrijft over de zoete dingen heb ik ook gehad, net of je iets wilt compenseren omdat je een tijd lang zo misselijk bent geweest
En qua gewicht vond ik het bij mezelf echt meevallen, ik was in totaal 10-12 kg aangekomen.
Hoewel ik die buik aan het einde af en toe rete irritant vond, vind ik het toch ook wel weer jammer dat hij nu weer weg is.
AnnaK schreef:Believe schreef:AnnaK, wat een prachtig buikje heb je!
Bedankt ook voor je reactie over het aankomen. Jij ook Sanne!
Het is wel deels vocht, mijn enkels zijn dikker en de band van mijn sokken staat helemaal in mijn enkels 's avonds.
Alleen het ging de afgelopen 3 weken zo snel, echt dik een kg per week.
Bij mij ging het precies op het termijn waar jij nu zit ook zo snel en bij mij is het geen vocht. Ik heb zo ontzettend veel honger. En dan niet in een appel of komkommer, maar echt chocola, chips en vettigheid. En ik heb me totaal niet weten te beheersenProbeer er nu wel een beetje op te letten, maar aan de andere kant denk ik dat mijn lichaam die reserves ook nodig heeft.
Ilovethe90s schreef:Mooie buikjes dames!
En AnnaK, die van jou vind ik voor een tweeling echt nog wel meevallen zeg.
Wat jij beschrijft over de zoete dingen heb ik ook gehad, net of je iets wilt compenseren omdat je een tijd lang zo misselijk bent geweest
En qua gewicht vond ik het bij mezelf echt meevallen, ik was in totaal 10-12 kg aangekomen.
Hoewel ik die buik aan het einde af en toe rete irritant vond, vind ik het toch ook wel weer jammer dat hij nu weer weg is.
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers