31 Aug 2013 22:40 door rapa nui
maar doelloos op internet zitten zoeken... Ik heb inderdaad geen leven. En vanmiddag ook geen zin om dan maar alle klusjes te doen. En ook geen zin om een eind te fietsen. En ik had al boodschappen gedaan. En ik heb nog 3 zaterdagkranten liggen om te lezen maar daar is er nog maar 1 van uit. Internet is te verslavend ook al was er niet iets speciaals: Viva forum was ook niet leuk, fok stond ook niet al te veel op wat ik leuk vond. Zelfs een paar minuten op Libelle en Margriet gekeken of daar bv iets stond bij Reizen of zo wat wel leuk was

Ik heb een rondleiding geboekt bij Shell Moerdijk voor de dag van de Chemie in oktober. Ik heb gekeken of ik toch volgende week zaterdag nog naar de Wereldhavendagen in Rotterdam wil en wat ik daar dan nog kan boeken (excursies). Ik heb op Spoordeelwinkel gekeken naar aanbiedingen. Soep gekookt en uiteindelijk zag ik een berichtje op Facebook dat er weer een forum was. Hallelujah: er is weer leven....
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain