Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Dagcafé #1

<<

Anoniem7

Bericht 28 Sep 2013 23:08

Re: Dagcafé

Ik woon in een stad zonder stadsrechten, iedereen die hier echt, écht vandaan komt noemt het ook een dorp. Daaraan merk je ook wie import is en wie niet, als mensen zeggen dat ze even naar de stad gaan, dan komen ze hier niet vandaan :wink: De gehuchten als Zwammerdam en Koudekerk liggen hier verderop.

Avond trouwens. Heb eerder vanavond heerlijk pannenkoek gegeten en ben verder de hele dag al bezig met m'n blog te pimpen, het huishouden te doen en films iPad-klaar te maken.

Oh, en ik ga morgen lekker naar de rommelmarkt, ik wil allemaal boeken en retrospulletjes voor in m'n boekenkasten :heart:
<<

Anoniem 53

Bericht 28 Sep 2013 23:13

Je hebt dus een rommelmarkt kunnen vinden Maple? Zag het op Twitter ;-)
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2013 08:09

Goedemorgen allen!
<<

Anoniem 53

Bericht 29 Sep 2013 13:09

Goedemiddag ;-)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2013 13:10

Goedemiddag
Nog plannen voor vandaag Auxo?

Anoniem 53

Bericht 29 Sep 2013 13:13

Ja ik ga vanmiddag even een paar uur naar het werk, van 16;00 tot 19:30, hebben iets leuks geregeld voor de kinderen in de buurt. Heb er alleen niet heel veel zin in, heb een vrij weekend, maar mijn baas zou het toch wel leuk vinden als ik even kom.

En jij? Het is wel heerlijk weer buiten trouwens!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2013 13:15

Ik moet nog wat opruimen hier in huis en dan vanmiddag spelletjes spelen met vrienden. Ik moet daar nog een salade voor maken en die moet ik nog bedenken. Maar ben nu nog even lekker een serie aan het kijken en wat aan het rommelen in huis.

Anoniem 53

Bericht 29 Sep 2013 13:25

Klinkt als een heerlijke zondagmiddag. Geniet ervan!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2013 13:41

Ach, gisteren een hele dag op de bank gelegen aangezien ik brak was. Dus eigenlijk moet nog een hoop in huis doen, maar ben gewoon niet vooruit te branden.

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Sep 2013 13:46

Goeiemiddag! Net lekker met man wezen lunchen in Giethoorn :heart:
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Anoniem 49

Bericht 29 Sep 2013 13:49

Lekker Exo!
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Sep 2013 13:58

Dat was het zeker, alleen had ik groene asperges met Serranoham en dat mag ik eigenlijk niet hebben, geloof ik. Maar het is zo lekker... En ik had bruchetta met vijgen, geitenkaas en honing. Ik had na 3 happen het idee dat ik vol zat. Ik kan momenteel echt alleen nog maar kleine porties eten. Meer ruimte is er kennelijk niet.
<<

Anoniem185

Bericht 29 Sep 2013 14:02

Blèh, ik moet over een half uurtje door naar mijn werk enikhebgeenzinnnn.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2013 14:54

Ik wou zeggen zin maken,maar je bent al weg Lampenkapje.
Ik heb ondertussen de afwas weggewerkt en gegeten, maar ik moet nog een hoop doen. Even de was in de machine doen is niet zoveel werk, maar ik moet er voor wel de trap af naar de kelder en daar heb ik geen zin in.

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Sep 2013 15:01

Ik hoef vandaag niks. Ook niet van mezelf. MUSE staat me toe te zingen en ik zit op de bank met chocola en een kop thee. Man is aan het wielrennen, dus ik heb het rijk voorlopig alleen. Wel wil ik graag iets actiefs doen, maar ik zou niet weten wat en de helft mag/kan niet. Om eerlijk te zijn, zal ik straks blij zijn dat ik niet meer zwanger ben en dat ik eindelijk weer kan paardrijden!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2013 15:05

Als je een droombevalling krijt Exo, hoe lang na de geboorte denk je weer op het paard te zitten?
Ik ken iemand die stond 4 weken na haar bevalling al weer toernooien te tennissen en haalde daar ook de finale. Echt ziek eigenlijk in mijn ogen, want je lichaam heeft toch een behoorlijke optater gehad lijkt mij.

Anoniem7

Bericht 29 Sep 2013 15:11

Auxo schreef:Je hebt dus een rommelmarkt kunnen vinden Maple? Zag het op Twitter ;-)

Ja, een redelijk grote in Nieuwegein! Was best leuk :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2013 15:12

Je goed suf geshopt Maple?

Anoniem7

Bericht 29 Sep 2013 15:15

Nee, valt wel mee. Een paar boeken en verder vooral gekeken, vind het alleen al leuk om tussen al die spulletjes te neuzen :)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Sep 2013 15:21

Ook leuk rondkijken. Ik kan dat totaal niet, maar ik heb dan ook een hekel aan shoppen. Ik vind het alleen leuk als ik weet wat ik moet hebben en daar nog wat dingen bij zoek.

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 15:21

Goedemiddag!

Ik ben net terug van een rondje doelloos rondrijden. Mensen vinden het onzinnig om te doen, maar ik ben het zo gewend van vroeger als kind met pap, mam en broertje, dat ik het soms gewoon ook moet doen op zondagmiddag. Ik heb weer heel wat plaatsjes gezien waar ik nooit kom. En het is maar goed dat ik enigszins richtinggevoel heb, anders was ik volgens mij weer niet thuis gekomen. Verkeerde afslagen nemen en verdwalen zit in mijn bloed. :nerd:
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Sep 2013 15:51

Silly-One schreef:Als je een droombevalling krijt Exo, hoe lang na de geboorte denk je weer op het paard te zitten?
Ik ken iemand die stond 4 weken na haar bevalling al weer toernooien te tennissen en haalde daar ook de finale. Echt ziek eigenlijk in mijn ogen, want je lichaam heeft toch een behoorlijke optater gehad lijkt mij.

Ik ga van het ergste uit en houd dan rekening met een week of 12 wachten met paardrijden. Met de staleigenaar heb ik afgesproken dat m'n paard rond februari/maart weer terug op stal komt. Dan heb ik december en januari en misschien ook februari om te herstellen.

Dat lijkt mij ook niet bepaald gezond nee :pale: Jemig, waarom zou je dat ook willen...
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2013 17:09

Goooooeiemiddag!

Ik heb drie uurtjes keihard getraind :bounce: dus doe vandaag niet veel meer (behalve douchen, boodschappen, studie, SYTYCD kijken). Ik ben een wrak joh! Morgen nog een training en dan een week 'vakantie', is misschien wel goed voor me!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2013 17:11

Kowalski schreef:Goooooeiemiddag!

Ik heb drie uurtjes keihard getraind :bounce: dus doe vandaag niet veel meer (behalve douchen, boodschappen, studie, SYTYCD kijken). Ik ben een wrak joh! Morgen nog een training en dan een week 'vakantie', is misschien wel goed voor me!

:laughcry:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Sep 2013 17:14

Oo en koken, en mijn nagels lakken, en ik moet eigenlijk nog even naar een vriendin voor een massage. En eigenlijk, moet ik de boel even opruimen en mijn tas vast inpakken. Ja, dat ga ik doen. En ik moet natuurlijk ook even chillen en met een wijntje bankhangen. Hoeveel uur heb ik vandaag nog?
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen