Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wie mis je hier nog?

<<

Anoniem 52

Bericht 08 Sep 2013 12:58

Re: Wie mis je hier nog?

Ik heb haar bericht gestuurd, als ik wat hoor, laat ik 't weten :)
<<

Anoniem22

Bericht 08 Sep 2013 13:08

Top! Bedankt.
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Sep 2013 14:34

Blair heeft niks meer met 't forum te maken, dus ik denk dat heel dat snail gebeuren ook klaar is voor haar..
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 15:01

Wat flauw zeg. Dat je klaar bent met het forum, ok, maar kom wel je afspraken na....
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Sep 2013 15:06

Ze is vandaag aan 't werk, zal haar vanavond als ze thuis is nog wel 's vragen.
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 08 Sep 2013 16:19

Kenya schreef:Wat flauw zeg. Dat je klaar bent met het forum, ok, maar kom wel je afspraken na....

Je weet toch helemaal niet of ze alsnog haar pakketje gaat verzenden?
<<

Anoniem22

Bericht 08 Sep 2013 17:23

Bazinga, bedankt voor 't vragen. Zou je haar nog kunnen vragen of ze iets op gaat sturen en zo niet, of ze dan aan kan geven voor welke forumster ze eigenlijk iets zou maken? In dat geval kan Febe (die iets voor Blair zou maken) iets voor het lootje maken dat dan dus overblijft en anders niets zou ontvangen. Pff wat een geregel en gedoe!
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 08 Sep 2013 19:30

Willem schreef:Bazinga, bedankt voor 't vragen. Zou je haar nog kunnen vragen of ze iets op gaat sturen en zo niet, of ze dan aan kan geven voor welke forumster ze eigenlijk iets zou maken? In dat geval kan Febe (die iets voor Blair zou maken) iets voor het lootje maken dat dan dus overblijft en anders niets zou ontvangen. Pff wat een geregel en gedoe!

Wel lief dat je het allemaal regelt Willem!:)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 19:31

Funk schreef:
Willem schreef:Bazinga, bedankt voor 't vragen. Zou je haar nog kunnen vragen of ze iets op gaat sturen en zo niet, of ze dan aan kan geven voor welke forumster ze eigenlijk iets zou maken? In dat geval kan Febe (die iets voor Blair zou maken) iets voor het lootje maken dat dan dus overblijft en anders niets zou ontvangen. Pff wat een geregel en gedoe!

Wel lief dat je het allemaal regelt Willem!:)

Daar ben ik het helemaal mee eens.
<<

Anoniem 63

Bericht 08 Sep 2013 19:47

Sea of Trees schreef:
Kenya schreef:Wat flauw zeg. Dat je klaar bent met het forum, ok, maar kom wel je afspraken na....

Het was misschien wat kort door de bocht, maar uit de vorige reacties maakte ik op dat die kans niet zo groot was. Dat zou ik erg flauw vinden.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 08 Sep 2013 19:57

Kenya schreef:
Sea of Trees schreef:

Het was misschien wat kort door de bocht, maar uit de vorige reacties maakte ik op dat die kans niet zo groot was. Dat zou ik erg flauw vinden.

Ook aangezien ze haar eigen lootje niet heeft ingevuld lijkt het me niet erg waarschijnlijk dat ze dat pakketje wel gaat sturen.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem 52

Bericht 08 Sep 2013 19:58

Ze is nu even druk met andere zaken, ze gaat opzoeken wie ze had en dan kan dat lootje worden 'doorgegeven'.
<<

Anoniem22

Bericht 08 Sep 2013 20:18

Dankjewel Bazinga. Dan wachten we nog maar even af.
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Sep 2013 20:28

Wat jammer van Blair (dat ze niet meer op het forum komt). Heeft het te maken met het vermeende gedoe rondom Wendy? :nopompom:
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Sep 2013 21:04

Ik weet nog steeds niet wie Blair was!
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 21:07

Hey, 'mag' díé keep calm-avatar dan wel, Caro?

Blair was trouwens op het oude forum ook Blair :) Ze heeft ooit eens een andere naam gehad, maar daar kan ik zo niet opkomen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Sep 2013 21:08

Maple schreef:Hey, 'mag' díé keep calm-avatar dan wel, Caro?

Blair was trouwens op het oude forum ook Blair :) Ze heeft ooit eens een andere naam gehad, maar daar kan ik zo niet opkomen.

Haha ja dat zei ik net ook in een ander topic :D Blair was Babydoll!
❤ 7 juni 2018
<<

Exogenesis

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Sep 2013 21:11

Ze heette nog niet zo heel lang Blair.
• 6-12-2013 & 30-8-2016 •
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Sep 2013 21:14

Maple schreef:Hey, 'mag' díé keep calm-avatar dan wel, Caro?

Ik heb vast iets gemist want ik ben een echt regeltjes mens, maar mogen keel calm avatars niet omdat ze teveel lijken op die van de mods? Maar ik had speciaal daarvoor al een gele. En eentje met Dory! :nopompom:

Nouhou!!!
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 21:18

Klopt! Niet 'mogen' is ook weer een groot woord, maar we werden verzocht geen keep calm-avatars te nemen omdat ze inderdaad verward werden met die van de burgemeesters. Vind het ook wel jammer hoor, ik kan nog altijd echt geen leuke avatar vinden... Maar wel logisch.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Sep 2013 21:20

Hij is alweer terug veranderd. En ik was nooit van die avatars.. maar ik vond deze zo leuk haha! En ook echt wel anders dan die van de Mods..
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Sep 2013 21:22

Maple schreef:Klopt! Niet 'mogen' is ook weer een groot woord, maar we werden verzocht geen keep calm-avatars te nemen omdat ze inderdaad verward werden met die van de burgemeesters. Vind het ook wel jammer hoor, ik kan nog altijd echt geen leuke avatar vinden... Maar wel logisch.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 21:29

Allemaal al gezien, maar ik vindingen allemaal nét niet... Maar lief dat je meedenkt, d'n altijd lieve Ibbel!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Sep 2013 21:32

Maple schreef:Allemaal al gezien, maar ik vindingen allemaal nét niet... Maar lief dat je meedenkt, d'n altijd lieve Ibbel!

Oh oke ja dacht even zoeken voor je. Je wil echt met Maple er in he?
<<

Anoniem7

Bericht 08 Sep 2013 21:48

Bij voorkeur wel. Maar waar ik ook op zoek, ik vind echt niks leuks...
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen