Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

PM's

<<

Anoniem205

Bericht 01 Sep 2013 11:54

PM's

Is er een mogelijkheid dat we ergens in 1 oogopslag kunnen zien of je een PM hebt?
Gisteren heb ik er eentje verzonden, maar je moet via je gebruikersprofiel 2x klikken voordat je ergens iets ziet. Degene die ik de PM heb gestuurd, ziet dat volgens mij niet namelijk...

Of ben ik scheel?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 11:55

Re: PM's

Oreo schreef:Is er een mogelijkheid dat we ergens in 1 oogopslag kunnen zien of je een PM hebt?
Gisteren heb ik er eentje verzonden, maar je moet via je gebruikersprofiel 2x klikken voordat je ergens iets ziet. Degene die ik de PM heb gestuurd, ziet dat volgens mij niet namelijk...

Of ben ik scheel?

Er komt een blokje in beeld dat je een nieuw privé bericht hebt. Ik zal het even bij je laten zien. Als je er voor mij een screenshot van kan maken en hier kan plakken, weet de rest ook gelijk hoe dat eruit ziet.
<<

Anoniem205

Bericht 01 Sep 2013 12:03

Dan moet je me nog een pm sturen, hahaha
<<

Anoniem205

Bericht 01 Sep 2013 12:08

Afbeelding
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Sep 2013 12:15

Hoe kun je een PM versturen?
<<

Burgemeester Irene

Bericht 01 Sep 2013 12:17

Als je met je muis (vinger, bij ipad enzo)over de naam van degene gaat die je een bericht wilt sturen komen daar een paar opties te staan, waaronder 'privebericht'.
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Sep 2013 12:18

Stom! Dat doet mijn telefoon niet! ;)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 12:37

Je kunt ook naar je gebruikerspaneel gaan, naar privé berichten en via daar een bericht sturen naar een forummer. Je moet dan de persoon naar wie je hem stuurt zelf selecteren.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Sep 2013 22:45

Ik was mijn bed net ingedoken en laptop uitgezet, ik was dus iets te laat!

Ik zie hem nu wel, maar duik wederom mijn bed in :)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 03 Sep 2013 07:53

Majira schreef:Stom! Dat doet mijn telefoon niet! ;)

Je kan ook de naam aanklikken. Dan krijg je gegevens over de forummerven de optie om privebericht te sturen.
<<

lenster

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 25 Sep 2013 11:48

Ik vroeg het me ook af, alleen volgens mij heb ik gister een pm gestuurd, hij blijft alleen in postvak uit staan. Is die dan wel verstuurd?
<<

Anoniem12

Bericht 25 Sep 2013 11:49

lenster schreef:Ik vroeg het me ook af, alleen volgens mij heb ik gister een pm gestuurd, hij blijft alleen in postvak uit staan. Is die dan wel verstuurd?

Ja, maar nog niet bekeken door die ander geloof ik.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 25 Sep 2013 16:31

Rush schreef:
lenster schreef:Ik vroeg het me ook af, alleen volgens mij heb ik gister een pm gestuurd, hij blijft alleen in postvak uit staan. Is die dan wel verstuurd?

Klopt helemaal. Net als op het oude forum.
<<

lenster

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 25 Sep 2013 22:31

Burgemeester Nicky schreef:
Rush schreef:

Klopt helemaal. Net als op het oude forum.

Dank!

Terug naar Forumzaken