Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Laatste nieuwe reactie in pijler, in overzicht

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2013 11:27

Laatste nieuwe reactie in pijler, in overzicht

Als je in het pijler overzicht bent, kun je zien wie er als laatste gereageerd heeft.
Er staat alleen niet bij in welk topic dit is, ik vind dit best irritant!
Kan dit veranderd worden?
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2013 11:31

Re: Laatste nieuwe reactie in pijler, in overzicht

En ik vond het altijd erg handig dat als je er dan op klikte je precies uitkwam bij waar je de laatste keer gebleven was met lezen. Nu kom je steeds bij het laatste bericht van het topic uit en weet je niet hoe ver je terug moet bladeren. Hopelijk komt die functie ook weer terug :)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 11:32

Lejow schreef:Als je in het pijler overzicht bent, kun je zien wie er als laatste gereageerd heeft.

Dit vind ik zelf ook heel erg handig en mis ik ook! Het is alleen niet met 1 vinkje te veranderen helaas. Het moet echt met programmeertaal aangepast worden. Ik heb het aangegeven dat ik dat graag zou willen veranderen, hopelijk kan dat deze week nog gebeuren. Daarna ga ik voor de komende maand op vakantie en zal er helaas op programmeer gebied weinig geregeld worden.
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 12:57

Suus schreef:En ik vond het altijd erg handig dat als je er dan op klikte je precies uitkwam bij waar je de laatste keer gebleven was met lezen. Nu kom je steeds bij het laatste bericht van het topic uit en weet je niet hoe ver je terug moet bladeren. Hopelijk komt die functie ook weer terug :)

Dat kan nog steeds, als je op het rode pijltje voor de topictitel klikt. Ik kende de functie helemaal niet op het vorige forum, maar vind het hier erg handig!
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 13:44

Ik heb daar gisteren een overzichtje voor gemaakt:

Pijltje 1: Hier ga je naar het allerlaatste bericht wat in dat topic is geplaatst.

Pijltje 2: Hier ga je naar de laatste reactie die jij hebt gelezen, waar je was gebleven dus.

Afbeelding

Net even anders dan op het oude forum, maar het werkt wel!
<<

Anoniem119

Bericht 01 Sep 2013 13:49

Lejow schreef:Als je in het pijler overzicht bent, kun je zien wie er als laatste gereageerd heeft.

Maar dit is wat anders dan wat ik nu net zei inderdaad. Eh, dit miste ik ook al inderdaad. Dat je niet meer kan zien in welk topic er voor het laatst is gereageerd in een pijler. Dan zie je alleen de naam van de forummer, niet welk topic het geweest is waarin ze heeft gereageerd.

Jij bedoelt dat HIER dan ook de naam van het desbetreffende topic van die laatste reactie bij stond. Weet niet of dat aangepast kan worden.

Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2013 14:12

Oh, fijn dat dat nog gewoon kan!

Hoe quoten jullie trouwens? Ik kan de quote-knop niet meer vinden...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem 63

Bericht 01 Sep 2013 14:13

Dat kan dus waarschijnlijk wel, maar hebben de mods even tijd voor nodig.
<<

Burgemeester Julia

Bericht 01 Sep 2013 14:16

Suus schreef:Oh, fijn dat dat nog gewoon kan!

Hoe quoten jullie trouwens? Ik kan de quote-knop niet meer vinden...
Die staat rechtsonder bij de post
<<

Anoniem22

Bericht 01 Sep 2013 15:55

Is het niet mogelijk de code over te nemen vanuit het oude forum of moet dat echt opnieuw geprogrammeerd worden? Wat een werk!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 01 Sep 2013 20:47

Willem schreef:Is het niet mogelijk de code over te nemen vanuit het oude forum of moet dat echt opnieuw geprogrammeerd worden? Wat een werk!

Dat kan dus niet omdat wij die rechten niet hebben op het oude forum. Nooit gehad ook. Daarom was het niet mogelijk om alles te kopieren en opnieuw te beginnen bijvoorbeeld.

Die optie kan zeker toegevoegd worden. Dat zal op termijn gaan gebeuren.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 04 Jan 2014 14:30

Marin schreef:Ik heb daar gisteren een overzichtje voor gemaakt:

Pijltje 1: Hier ga je naar het allerlaatste bericht wat in dat topic is geplaatst.

Pijltje 2: Hier ga je naar de laatste reactie die jij hebt gelezen, waar je was gebleven dus.

Afbeelding

Net even anders dan op het oude forum, maar het werkt wel!

Even een vraag. Op mijn pc en laptop werkt het orde vinkje, waar je dus gebleven was erg goed. Op mijn iPad, alleen totaal niet! Hij gaat altijd naar een pagina bovenaan, soms een van dagen terug wat ik al lang gelezen heb, soms slaat hij nieuwe berichten over (op vorige pagina) en soms doet hij weer wat anders. Kortom hij maakt er een zooitje van. Hebben hier meer mensen last van en weet iemand wat ik hier aan kan doen?
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 07 Jan 2014 17:39

Niemand een idee? Het kijkt vrij hinderlijk :(
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Jan 2014 18:19

Ik heb het soms ook, maar geen idee waar het aan ligt.
<<

Burgemeester Merel

Bericht 08 Jan 2014 08:38

Ik zal er eens opletten, ik forum vaak via de iPad. Het is me nog niet opgevallen.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 08 Jan 2014 14:54

Ja, bij mij gaat hij echt nooit naar de juiste pagina/reactie. Het kan zijn dat er wat instellingen bij mij fout staat o.i.d., maar ik ben er nog niet achter gekomen welke dan.

Terug naar Forumzaken