Re: Laatst gekocht topic
Maar ik denk niet dat ik er een ander steentje op ga zetten, hou niet zo van gekleurde steentjes!
Silly-One schreef:Spelletjes als verjaardagscadeau voor een vriend en een spelletje voor iemand die deze week wordt geopereerd en wat hij kan doen in bed ( en gefrustreerd van kan raken)
Saga schreef:Ik ben nooit zo van de kleurtjes, maar een zwarte steen of een mooie blauwe lijkt me nog wel leuk!
Heb alleen geen flauw idee waar ik die kan halen, heb deze ring op de zwarte markt in Beverwijk gehaald en daar hadden ze geen losse steentjes. Weet niet eens een merknaam
SuperGrover schreef:Silly-One schreef:Spelletjes als verjaardagscadeau voor een vriend en een spelletje voor iemand die deze week wordt geopereerd en wat hij kan doen in bed ( en gefrustreerd van kan raken)
A dirty mind is a joy forever
Aziraphale schreef:Saga schreef:Ik ben nooit zo van de kleurtjes, maar een zwarte steen of een mooie blauwe lijkt me nog wel leuk!
Heb alleen geen flauw idee waar ik die kan halen, heb deze ring op de zwarte markt in Beverwijk gehaald en daar hadden ze geen losse steentjes. Weet niet eens een merknaam
Melano, als het de echte is tenminste
Silly-One schreef:SuperGrover schreef:Silly-One schreef:Spelletjes als verjaardagscadeau voor een vriend en een spelletje voor iemand die deze week wordt geopereerd en wat hij kan doen in bed ( en gefrustreerd van kan raken)
A dirty mind is a joy forever
Haha, zo had ik er niet eens over na gedacht. Maar denk niet dat hij daar zin in heeft. Moet een week plat liggen. Dus dat zal er voorlopig niet in zitten bij hem haha
Aziraphale schreef:Saga schreef:Ik ben nooit zo van de kleurtjes, maar een zwarte steen of een mooie blauwe lijkt me nog wel leuk!
Melano, als het de echte is tenminste
Ooh La La! schreef:Die bruine laarsjes zijn leuk Lacey!
Waar zijn ze van? Ben ook nog op zoek naar zoiets!
Lacey schreef:Ooh La La! schreef:Die bruine laarsjes zijn leuk Lacey!
Waar zijn ze van? Ben ook nog op zoek naar zoiets!
Dankje! Ze zijn van het merk Cellini. Gekocht bij Ziengs.
Zora schreef:Ik heb toen een miskraam gehad. Daarom vind ik het ook zo gek/weird te zien dat jullie dit soort dingetjes posten![]()
Fijn dat je zoveel hebt kunnen overnemen!!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers